برتری قاطع نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر واترپلو کشور

پالایش نفت آبادان موفق شد در هفته دوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برترواترپلو و لیگ برتر زیر 20 سال نیروی زمینی ارتش را از پیش رو بردارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته دوم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند در استخر ولایت امیدیه آغاز شد که تیم زیر ۲۰ سال تیم رعد پدافند توانست با نتیجه ۱۹ بر ۱۸ امیدیه را از پیش رو برداشت. همچنین تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسال نیز با پیگیری یک دیدار جذاب و پایاپای با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به سود نفت امیدیه به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با تقابل دو تیم پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی ارتش در رده سنی زیر ۲۰ سال آغاز شد که تیم آبادان توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۱ به پیروزی برسد.

تقابل این دو تیم در جریان لیگ برتر رده سنی بزرگسالان نیز با برتری پالایش نفت آبادان به پایان رسید. تیم آبادان موفق شد در یک دیدار یکطرفه نیروی زمینی ارتش را با نتیجه ۲۲ بر ۵ از پیش رو بردارد.

با اعلام کمیته فنی واترپلو و سازمان لیگ فدراسیون نیز دیدار تیم‌های شهید نوفلاح و نفت گاز گچساران در لیگ برتر بزرگسالان و زیر ۲۰ سال که مقرر بود امروز(جمعه) به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شود به تاریخ دیگری موکول شد.

نتایج هفته دوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(گلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۷زیر ۲۰ سالنفت و گاز امیدیه ۱۸۱۹رعد پدافند۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۸عمومنفت و گاز امیدیه۱۱۱۰رعد پدافند۱۴۰۲/۰۸/۲۵
۹زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۲۲۵نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۰۸/۲۶
۱۰عمومپالایش نفت آبادان۲۲۱۱نیروی زمینی ارتش۱۴۰۲/۰۸/۲۶
۱۱زیر ۲۰ سالشهید نوفلاح— نفت و گاز گچسارانبه تعویق افتاد
۱۲عمومشهید نوفلاح— نفت و گاز گچسارانبه تعویق افتاد
زیر ۲۰ سالدانشگاه آزاد اسلامیاستراحت
عمومدانشگاه آزاد اسلامیاستراحت

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب