برتری پدافند، دانشگاه و نفت آبادان برابر حریفان در هفته دوازدهم لیگ برتر واترپلو

هفته پنجم دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با برتری تیم‌های رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی و نفت آبادان پیگیری و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور روز گذشته (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و رعد پدافند در رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی استخر آزادی گچساران آغاز شد که تیم رعد پدافند توانست با نتیجه ۲۴ بر ۷ گچساران را شکست دهد و در رده دوم جدول باقی بماند.

دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز از ساعت ۱۷:۰۰ در استخر آزادی گچساران آغاز شد که در پایان تیم رعد پدافند با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۵ بار دیگر مقابل میزبان به برتری رسید تا یک گام به صدر جدول نزدیک تر شود.

در ادامه این رقابت‌ها امروز(جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح دو تیم نیروی زمینی ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی در رده سنی زیر ۲۰ سال در استخر ۹ دی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲۸ بر ۴ از پیش رو بردارد تا در پایان هفته دوازدهم بدون شکست در صدر جدول پیشتازی کند. همچنین دیدار این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز با پیروزی ۱۷ بر ۳ به سود دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد.

در ادامه هفته دوازدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهید نوفلاح در رده سنی زیر ۲۰ سال امروز به میزبانی تیم آّادبادان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که دیدار این دو تیم با نتیجه ۲۰ بر ۸ به سود تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

همچنین این دو تیم در رده سنی بزرگسالان نیز امروز(جمعه) مقابل یکدیگر به آب زدند که پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه ۲۳ بر ۹ شهید نوفلاح را بار دیگر از پیش رو بردارد و جایگاه سومی خود را در جدول تثبیت کند.

با این نتایج تیم نفت و گاز امیدیه با ۲۷ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته دوازدهم باقی ماند. رعد پدافند با ۲۴ امتیاز دوم و نفت آبادان با ۲۰ امتیاز سوم هستند.

نتایج روز اول هفته دوازدهم(هفته پنجم دور برگشت) لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیکلاه سفید (میزبان)نتیجهکلاه آبی (میهمان)تاریخ
۶۳زیر ۲۰ سالنفت و گاز گچساران۷۲۴رعد پدافند۱۴۰۲/۱۱/۱۲
۶۴عمومنفت و گاز گچساران۵۲۰رعد پدافند۱۴۰۲/۱۱/۱۲

نتایج روز دوم هفته دوازدهم(هفته پنجم دور برگشت) لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیرده سنیباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
نتیجهباشگاه میهمان
(کلاه آبی)
تاریخ مسابقه
۶۵زیر ۲۰ سالنیروی زمینی ارتش۴۲۸دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۱۳
۶۶عمومنیروی زمینی ارتش۳۱۷دانشگاه آزاد اسلامی۱۴۰۲/۱۱/۱۳
۶۷زیر ۲۰ سالپالایش نفت آبادان۲۰۸شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۱۳
۶۸عمومپالایش نفت آبادان۲۳۹شهید نوفلاح۱۴۰۲/۱۱/۱۳

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب