برنامه ملی پوشان شنا ایران برای کسب ورودی المپیک در ایتالیا

سامیار عبدلی و مهرشاد افقری دو شناگر ملی پوش ایران از صبح فردا(جمعه) در مسابقات شنا رم برای کسب ورودی المپیک به آب خواهند زد.

گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهرشاد افقری و سامیار عبدلی دو شناگر ملی پوش ایران برای کسب ورودی المپیک که راهی کشور ایتالیا شدند، از صبح فردا(جمعه) با حریفان خود به رقابت می پردازند.

مسابقات شنا بین المللی رم که بعنوان یکی از رقابت‌های مورد تایید فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی است، اول الی سوم تیر برگزار می‌شود و این دو شناگر با هدایت گامر دیلانچیان برای کسب ورودی المپیک پاریس راهی این رقابت‌ها شدند.

طبق رکورد های پیشین این دو شناگر، مهرشاد افقری در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه و سامیار عبدلی در ماده های ۵۰ و ۱۰۰ آزاد این مسابقات به آب خواهند زد.

بر همین اساس فردا (جمعه) مهرشاد افقری در ماده ۱۰۰ متر پروانه از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران و سامیار عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد از ساعت ۱۴:۰۰ به وقت ایران برای دریافت جواز حضور در المپیک به آب خواهند زد.

در ادامه شنبه (دوم خرداد ۱۴۰۳) سامیار عبدلی از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت ایران در ماده ۱۰۰ متر آزاد به رقابت خواهد پرداخت و مهرشاد افقری نیز در روز سوم این مسابقات در ماده ۵۰ متر پروانه (ماده غیر المپیکی) به آب خواهد زد.

اسامی شناگران اعزامی به مسابقات شنا رم -ایتالیا:

  1. سامیار عبدلی
  2. مهرشاد افقری

سرمربی: گامر دیلانچیان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب