برگزاری جشنواره شنا پسران شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان فارس

دور دوم جشنواره شنای پسران استان فارس(جام خلیج فارس) در دو گروه شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان برگزار و قهرمانان این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام خبر برگزاری دور دوم جشنواره های شنا پسران در استان افزود: هیات شنای استان فارس باهدف ایجاد انگیزه و نشاط و کشف استعدادهای برتر در بین شناگران اقدام به برگزاری جشنواره های شنا در سطح استان نموده است که در همین راستا و در دور دوم این مسابقات شناگران در سه رشته ۵۰ متر کرال پشت, ۱۰۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر پروانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کمال زاده افزود: در دور دوم این مسابقات تیم‌های شهرستان های شمالی استان به مدت یک روز مهمان هیات شنای آباده بودند و در بخش شهرستان‌های جنوبی هیات شنای شهرستان جهرم میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت.

 

 

در جشنواره شهرستان‌های شمالی استان که به میزبانی شهرستان آباده برگزار شد نتایج زیر بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، آرمین مرادیان از شهرستان مرودشت به مقام اول، امید وفا از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، امیر محمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام اول، علیرضا کدخدایی از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، امیررضا خورشیدی از شهرستان مرودشت به مقام اول، مهدی مختاری از شهرستان اقلید به مقام دوم و محمدصالح طهماسبی از تیم کارگران آباده به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، میثم بهمه‌ای از شهرستان مرودشت به مقام اول، نیما یزدانی از تیم کارگران آباده به مقام دوم و احمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، امیر ثامی اسلمی از شهرستان اقلید به مقام اول، آرمین مرادیان از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام اول، امیر محمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام دوم و اهورا کشتکار از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، آرمان فرخی از تیم کارگران آباده به مقام اول، سینا دشتبان از شهرستان کازرون به مقام دوم و امیررضا خورشیدی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، نیما یزدانی از تیم کارگران آباده به مقام اول، امیرحسین مطهری فرد از شهرستان کازرون به مقام دوم و میثم بهمه‌ای از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

 

در جشنواره شهرستان های جنوبی استان که به میزبانی شهرستان جهرم برگزار گردید نتایج زیر بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، سبحان شعبانی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، پارسا معماریان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و سیدجواد مصلی نژاد از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، ماهان ابراهیمی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، امیرحسین رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و امیر رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، حسین رضا زاده از تیم فرجام جهرم به مقام اول، مرتضی مومن زاده از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و علیرضا شکفته از تیم هیات شنای لار به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، شایان کاظمی زاد از تیم هیات شنای لار به مقام اول، رضا صادقی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و حسین متقی فر از تیم هیات شنای فسا به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، سبحان شعبانی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، سیدجواد مصلی نژاد از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و پارسا معماریان از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، ماهان ابراهیمی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، امیرحسین رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و محمدجواد جاماسبی از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، حسین رضا زاده از تیم فرجام جهرم به مقام اول، پوریا قهرمانی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و مرتضی مومن زاده از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، شایان کاظمی زاد از تیم هیات شنای لار به مقام اول، رضا صادقی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و حسین متقی فر از تیم هیات شنای فسا به مقام سوم دست یافتند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.