برگزاری جلسه مدیران برتر باشگاه ها و هیئت های تابعه شنای استان فارس

جلسه گرد همایی روسا و مدیران برتر باشگاه ها و هیئت های تابعه شنا استان فارس جمعه و شنبه (11 و 12 اردیبهشت 1394) بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ گردهمایی روسا و مدیران برتر باشگاه ها و هیئت‌های تابعه شنا استان فارس در دو روز جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت با حضور روسای هیئت های شنای شهرستان ها و مدیران برتر باشگاه های کلانشهر شیراز با حضور سید اسلام موسوی معاون اداره کل ورزش و جوانان، محمد کاظم مداحی فرد رییس هیئت شنا، عباس دبیری رییس هیئت نجات غریق، فروزنده زرآور نایب رئیس هیئت شنا و نجات غریق و غلامعلی صلاح دبیر هیئت شنا استان فارس برگزار شد.

رئیس هیئت شنای فارس به نظارت بر عملکرد فنی بهره برداران از استخر های شنا و همچنین اخذ تصمیمات و سیاست های حمایتی کلان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران در ابعاد سلامت و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی رشته های پایه و پر مدال به بحث و گفت و گو پرداخت.

محمد کاظم مداحی فرد با اشاره به شرایط تمدید پروانه فعالیت مجموعه های آبی اظهار کرد: در سال جاری شرایط سطوح و یا تمدید پروانه فعالیت های کلیه مجموعه های آبی استان پهناور فارس به شرح ذیل اعلام می شود تا پیرو تصمیم گیری های فدراسیون به مورد اجرا گذاشته شود.

  1. صلاحیت فنی متقاضیان صدور یا تمدید پروانه بهره برداری از استخر های شنا اعم از بخش خصوصی یا دولتی طبق نظر وزارت ورزش می بایست به تایید هیئت های شنا، شیرجه و واتر پلو برسد.
  2. کلیه استخر ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش بانوان-آقایان می بایست دارای تیم شنا بوده و در مسابقات شهرستان ها و استان شرکت کنند.
  3. طرح اجرای این مسابقات می بایست توسط فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از طریق معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ابلاغ گردد.
  4. ارایه دستورالعمل مالی و اجرایی فدراسیون و جدول برنامه ریزی مسابقات استانی، باشگاهی و کلاس های باز آموزی مربیان و دوره های مربیگری درجه سه و دو شنا و داوری در بخش های شنا شیرجه و واترپلو
  5. ارایه اشل حقوقی مربیان و ناجیان غریق استان در سال جاری و نحوه عملکرد اجرای این برنامه
  6. ارایه اطلاعات مرتبط با حقوق بیمه شدگان استخر(مربیان و ناجیان غریق و بیمه مسئولیت و خسارتی استخر ها)
  7. ارایه طرح اجرایی مسابقات در شش ماهه اول سال و نحوه درخواست میزبانی جهت برگزاری این مسابقات در باشگاه ها یا شهرستان های استان فارس

رئیس هیئت شنا فارس در پایان این جلسه  به بحث و گفتگو در ارتباط با مشکلات و مسایل مطرح شده از طرف هیئت ها و باشگاه های کلانشهر شیراز پرداخت و خواستار رفع و بررسی آن ها شد.

وی با اشاره به عملیاتی کردن موضوعات مطرح شده در جلسه در راستای نظارت بر عملکرد فنی و اجرائی  هیئت ها و باشگاه های شنا تأکید کرد.

unnamed

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب