برگزاری دوره آنلاین کلینیک طراحی مقدماتی تمرینات در آب به میزبانی هیات لرستان

اطلاعیه برگزاری دوره آنلاین کلینیک طراحی مقدماتی تمرینات در آب(به میزبانی هیات شنای استان لرستان) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دوره آنلاین کلینیک طراحی مقدماتی تمرینات در آب به میزبانی هیات شنای استان لرستان برگزار می‌شود.
زمان برگزاری کلینیک مجازی(آنلاین) روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ تعیین شده است.
این دوره ویژه مربیان و ورزشکاران بالای ۱۶سال و والدین می‌باشد.
کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب به میزبانی هیات شنای استان لرستان و کمیته همگانی فدراسیون با تدریس خانم دکتر سمیه سهرابی و آقای ایمان رحیمی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرسhttps://register.irsf.ir (درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون) و سپس از ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون(https://swim1400.ir) برگزار می شود.
این کلینیک بصورت آموزش مجازی و آنلاین با هدف ارتقاء سطح دانش همگانی مربیان؛ ورزشکاران جوان و خانواده های محترم ورزشکاران و بهره مندی از ۸ امتیازآموزشی(ارتقاء و سالانه)جهت مربیان و پیش نیاز علاقمندان به شرکت در دوره مربیگری درجه ۳ تمرین درآب طراحی و برگزار خواهد شد.
۱)شرایط شرکت در دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب:
– داشتن بسته اینترنتی(حداقل حجم ۸۰۰ مگابایت)/ گوشی هوشمند یا لپ تاپ / نرم افزار flash player/ مرور گرchrome google یا firefox (بروزرسانی شده)
– عضویت در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون((https://register.irsf.ir))
– ثبت نام در دوره (قبل از تکمیل ظرفیت یا پایان زمان مقرر)
۲)نحوه ثبت نام درسامانه بانک اطلاعات (register.irsf.ir )فدراسیون شنا:
۱-۲ ابتدا می بایست از طریق فقط مرور گر firefox ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام نمایید.
۲-۲ سپس از داخل پروفایل خود بالای پنل و در صفحه اصلی ،کلینیک طراحی مقدماتی تمرین درآب را پیداکرده و ثبت نام نمایید.(حتما درهنگام پرداخت وجه از مرور گر firefox اقدامنمایید)
۳)مدارک مورد نیاز درصورتی که کاربر جدید هستید (جهت بارگذاری الکترونیکی درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون):
– تصویررنگی از اصل شناسنامه(صفحه اول و درصورت داشتن توضیحات، صفحه توضیحات هم اسکن گردد)
– تصویررنگی از اصل کارت ملی
– تصویررنگی ازکارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۴۰۰)
– تصویررنگی از کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
– تصویررنگی ازاصل مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزش عالی(مورد تایید در ترم جاری)
– عکس پرسنلی و اداری(۴×۳) تمام رخ با زمینه سفید با رزولوشن بالا(برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی)
توجه۱ : حجم ذخیره فایل هرمدرک می بایست از ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت انتخاب گردد. از بارگذاری کپی یا کپی برابراصل مدارک خودداری کنید.
۱-۳-در ادامه، در بخش صفحه اصلی کارتابل خود وارد شده و در فهرست دوره ها ، دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب – جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی استان لرستان را ثبت نام نمایند. لازم بذکر است شهریه کلینیک در هنگام ثبت نام آنلاین به مبلغ ۱۰۰هزارتومان(۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال) (از طریق مرور گر firefox و درصورت داشتن رمز پویا بانکی) از شما کسرخواهد شد. برای اطمینان از فرآیند ثبت نام می توانید در پروفایل خود، وارد دوره های من شده و در صورت درج دوره کلینیک طراحی مقدماتی تمرین در آب، ازثبت نام خود اطمینان حاصل نمایید.

۴) بعد ازاطمینان یافتن از ثبت نام در کلینیک فوق در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۱:۰۰ شب قبل از کلینیک و در صبح کلینیک(جمعه مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۰) از ساعت۸:۳۰ الی ۹:۰۰ از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون از طریق آدرس https://Swim1400.ir / کلینیک مربیگری /ورود با تایپ کدملی به انگلیسی در سطرهای کلمه کاربری و گذرواژه بصورت آزمایشی صدا و تصویر سیستم ارتباطی خود را (گوشی هوشمند/لپ تاپ/رایانه) محک نمایید. کلینیک راس ساعت ۹:۰۰ آغاز و تا ساعت۱۶:۰۰ رسما ادامه خواهد داشت. حضورآنلاین هرفرد درکلاس از ساعت۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بغیر از وقت نماز و استراحت الزامی بوده و به معنی تایید حضورفرد و مجوز صدور گواهینامه خواهد بود.

توجه ۲: این دوره پیش نیاز علاقمندان به شرکت در دوره مربیگری درجه ۳ تمرین در آب برنامه ریزی شده است.
توجه ۳: اطلاعات مورد نیاز مخاطبین کلینیک در بخش توضیحات کلینیک در هنگام ثبت نام قابل مشاهده است.
توجه ۴: از آنجا که این کلینیک با اهداف کمیته همگانی طراحی شده است شرکت کلیه مربیان بمنظور کسب ۸ امتیاز سالانه و دانش افزایی ورزشکاران بالای ۱۶سال و خانواده های ورزشکاران در دوره بلامانع می باشد.

image_printپرینت مطلب