بزرگترین جزیره تایلند میزبان واترپلوئیست های ساحلی

تیم ملی واترپلو ساحلی ایران برای حضور در بازی های آسیایی ساحلی به "پوکت" بزرگترین جزیره تایلند سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی بین روزهای جمعه (۲۳آبان) تا یکشنبه (دوم آذر) به میزبانی جزیره “پوکت” تایلند برگزار می شود. تیم هفت نفره واترپلو ساحلی ایران هم به نمایندگی از ورزش‌های آبی ایران در این دوره از رقابت ها حاضر می شود.

رقابت های واترپلو از روز سه شنبه (۲۷ آبان) در ساحل “کارن” استان “پوکت” کشور تایلند شروع می شود و تا روز شنبه (یک آذر) ادامه پیدا می کند. در بخش‌بندی اعلام شده رقابت های واترپلو در ضلع شماره یک شمالی ساحل “کارن” برگزار می شود. علاوه بر واترپلو ورزشکاران رشته های شنای ماراتن، بدنسازی و بسکتبال ساحلی هم در این قسمت از ساحل دریا رقابت های خود را برگزار می کنند.

جزیره “پوکت” که بزرگترین جزیره تایلند لقب گرفته است با جمعیتی بیش از نیم میلیون نفر و متراژی نزدیک به ۵۷۰ کیلومتر‌مربع از تاریخچه ای ثروتمند و غنی برخوردار است. این شهر که در گذشته محلی برای عبور تاجرین چین و هند بوده این روزها درآمد اصلی خود را از راه جذب گردشگر به دست می آورد.

Untitled-1

این جزیره خوش آب و هوا در ماه نوامبر (زمان برگزاری مسابقات) معمولا دمایی نزدیک به ۲۷درجه سانتی گراد دارد. با تابش آفتاب تقریبا ۶.۵ ساعته در روز و بارش باران معادل ۱۷۵ میلی متردر این ماه شرایط آب وهوایی  بسیار مناسبی برای برگزاری رقابت های ساحلی دارد.

رقابت های واترپلو ساحلی از ساعت ۱۵:۰۰ وقت ومحلی تا ساعت ۱۷:۰۰ برنامه ریزی شده است تا مسابقات در شرایط مناسب از نظر دما و بارش باران برگزار شود. ملی پوشان ایران هم در ساعت های ۱۵، ۱۶، و ۱۷ در روزهای مختلف رقابتی خود به آب خواهند زد.

 

ترکیب تیم ملی واترپلو ساحلی ایران در مسابقات آسیایی تایلند (پوکت):

بازیکنان: سجاد عبدی، امیرحسین خانی، حامد ملک خانبانان، عطا برخوردی، علی پیروز خواه، نیما خوشبخت و محسن جلیلی

کادر فنی: رضا جعفری (سرمربی)، علی امیریان (مربی)

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب