بسطامیان رئیس هیئت شنای استان زنجان شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی استان زنجان، مصطفی بسطامیان با اکثریت قاطع آراء به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان روز سه‌شنبه  (۱۲ دی ۱۳۹۴) با حضور ۱۷ نفر از اعضا، محسن سمیع‌زاده دبیرکل فدراسیون شنا و ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این انتخابات  بسطامیان تنها کاندیدای این انتخابات بود و توانست با ارائه برنامه‌های کاری خود نظر همه اعضای مجمع را جلب کند.  بسطامیان که پیش از این به مدت چهار ماه عهده‌دار سرپرستی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان بود، با کسب ۱۷ رأی به مدت چهار سال رئیس این هیئت شد.

بر همین اساس محسن رضوانی رییس فدراسیون با استناد به صورتجلسه این نشست مصطفی بسطامیان را به سمت ریاست هیأت شنای استان زنجان منصوب کرد.

پدر حکم وی آمده است:

جناب آقای مصطفی بسطامیان

با سلام و تحیت ؛

احتراماً براساس صورتجلسه مجمع عمومی هیأت شنایاستان زنجان  و با استناد به مفاد اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مصوب هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم به سمت رئیس هیأت شنای استان مذکور منصوب می‌شوید. شایسته است ضمن هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان  و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و برنامه‌ریزی مطلوب، اقدامات بایسته درخصوص گسترش و اعتلای این رشته ورزشی در آن استان معمول دارید. توفیق شما را در راه خدمت به ورزش کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

محسن رضوانی

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

 

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب