بعد از کسب عنوان بانوی گل به خودم امیدوار شدم

دنیا آقا محمدی گفت: بعد از آن که عنوان بانوی گل لیگ واترپلو را به دست آوردم به خودم امیدوار شده ام و می خواهم بهتر از این ها ظاهر شوم.
زینب زارع/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دنیا آقا محمدی بازیکن ۱۵ ساله اصفهانی تیم واترپلو سپاهان است. آقا محمدی در لیگ واترپلو بانوان باشگاه های کشور همراه با سپاهان توانست عنوان” بانوی گل” این رقابت ها را با به ثمر رساندن ۱۰۶ گل به خود اختصاص دهد. دنیا ۱۵ سال دارد، در کلاس نهم و در مدرسه تیزهوشان تحصیل می کند. او برایمان گفت که چگونه به دلیل علاقه اش به واترپلو هر روز مسیر طولانی خمینی شهر تا اصفهان را برای تمرین طی می کند.
آقا محمدی درباره این که چگونه به واترپلو روی آورده است گفت: از کودکی ورزش می‌کرم و در بسیاری از رشته های ورزشی فعال بوده‌ام . به والیبال علاقه زیادی داشتم و با کار با توپ آشنایی کاملی داشتم. در کنار ورزش های توپی شنا را هم به طور جدی دنبال می کردم. در استخری که تمرین می کردیم برای اولین بار واترپلو آموزش داده می شد. این رشته ترکیبی بود از شنا و کار با توپ و هم دلی و کار تیمی حرف اول را در این رشته می زد به همین دلیل جذب آن شدم و از ۱۱ سالگی واترپلو را آغاز کردم.
بانوی گل لیگ واترپلو درباره سختی های که با آن ها روبروست اظهار داشت: من اهل خمینی شهر هستم و هر روز بعد از مدرسه برای تمرین، مسیر ۴۵ دقیقه ای خمینی شهر تا اصفهان را طی می کنم. مطمئنا طی این مسیر آن هم هر روز برای من مشکلاتی را به وجود می آورد اما تنها علاقه باعث می شود کارم را ادامه دهم.
وی ادامه داد: در اصفهان تنها یک مربی خانم واترپلو وجود دارد که مربی من نیز بوده اند و هستند. از نظر من ایشان فوق العاده هستند و ارتباط قوی با بازیکنان برقرار می‌کنند. حضور اوست که باعث می شود ما با دل و جان واترپلو را دنبال کنیم.
دنیا درباره وضعیت واترپلو بانوان در اصفهان این گونه توضیح داد: وضعیت بانوان در این رشته در استان ما مطلوب است. هیئت استان از تیم حمایت های لازم را دارد. ضمن این که سپاهان امسال پذیرفت در مسابقات لیگ باشگاه های کشور حامی مالی تیم شود. استخر محل تمرین نیز امکاناتی خوبی دارد و سانس های رایگان به تیم استان تعلق می گیرد. البته متاسفانه مسابقات بانوان یک خط در میان برگزار می شود و گاهی هم به طور کامل لغو و با تغییرات زیادی برگزار می شود. لیگ باشگاه های کشور نیز سالی یک بار برگزار می شود که معتقدم بسیار کم است. با وجود محدودیت ها در ورزش های آبی برای بانوان امیدوارم شرایطی فراهم شود تا واترپلوی بانوان علاوه بر لیگ باشگاه ها، لیگ تابستانه، لیگ زمستانه و مسابقاتی از این دست را در طول سال تجربه کند.
بازیکن تیم واترپلو سپاهان درباره عنوان ” بانوی گل” افزود: خوشبختانه در شنا بسیار قوی هستم و بازیکنانی با این وی‍ژگی کم هستند به همین خاطر در ضد حملات با جا گذاشتن حریفان گل های بسیاری را به ثمر رسانده ام. بعد از آن که بانوی گل مسابقات شدم به خودم خیلی امیدوار شده ام و می خواهم بهتر از این ها باشم.
وی درباره وضعیت کنونی واترپلو بیان داشت: از واترپلوی مردان خبری ندارم و سرمربی این تیم را هم نمی شناسم. اما می دانم که آقایان خیلی پیشرفته تر از ما بازی می کنند و به دلیل داشتن تیم ملی و اعزام های برون مرزی سطحی بالاتر از بانوان دارند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب