بهمن کیانی: بازی با دانشگاه آزاد فینال زودرس بود اما …

سرمربی تیم فولاد مبارکه اصفهان گفت: بازی با دانشگاه آزاد فینال زودرس بود اما این دلیل نمی شود که سایر حریفان را دست کم بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بهمن کیانی سرمربی تیم فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: دو تیم فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد از بازیکنان ملی پوش خوبی برخوردارند. بازی هفته سوم ما یک بازی واقعا جذاب بود و تا آخرین دقیقه نتیجه بازی مشخص نبود. دو تیم برای برد رقابت می کردند. تیم دانشگاه آزاد هم تیم خوب و قوی است. از عملکرد بازیکنان خودم خیلی راضی هستم. با مدیریت و باشگاه خوبی که داریم به امید خدا در دیدارهای بعدی نتیجه دلخواه را می گیریم. ما در هفته بعد با تیم چوکا تالش بازی داریم. تیم چوکا بعد از انصراف تیم پالایش نفت بازیکنان خوبی را جذب کرده است.

او درباره علت باخت مقابل تیم دانشگاه آزاد گفت: بازیکنان اصلی ما باتجربه بودند ولی نیمکت ذخیره ما در مقایسه با تیم دانشگاه آزاد کم تجربه بود. تمام بازیکنان دانشگاه آزاد ملی پوش بودند ولی فقط نفرات اصلی تیم ما ملی پوش بودند. بدشانسی ما این بود که توپ های ما وارد دروازه نمی شد. سطح داوری خیلی خوب بود. به نظرم این بازی فینال زودرس لیگ برتر امسال بود.

بهمن کیانی عنوان کرد: می توان گفت که چون تیم دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه بازیکنان ملی پوش زیادی دارند مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند. ولی این دلیل بر این نمی شود که دیگر تیم  را دست کم بگیریم. سطح مسابقات امسال به نحوی است که هر تیمی می تواند مدعی باشد. برای مثال تیم شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه هم بازیکنان و مهره های خوبی دارند. از نظر کیفی شش تیم شرکت کننده در مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو تیم های دست و پا بسته نیستند. نباید از قبل نتایج را پیش بینی کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن جدید هستید،خاطر نشان کرد: من تصمیمی راجع به جذب بازیکن خارجی نگرفتم. به بازیکنان تیم خودم اعتقاد راسخ دارم. با بازی که از بازیکنام در مقابل تیم دانشگاه آزاد دیدم، تمایلی بای جذب بازیکن جدید ندارم. تیم من ثابت کرد که توانایی رویارویی و شکست قوی ترین تیم ها را هم دارد. با پتانسیل خوبی که داریم مطمئن هستم لیگ را با موفقیت ادامه می دهیم. باید به ادامه لیگ هم توجه داشت شاید در نیم فصل و با صلاحدید مدیریت باشگاه، بازیکنان جدید هم جذب کردیم.

وی در پایان گفت: از فدراسیون تشکر می کنم که برنامه لیگ را تا نیم فصل در اختیار باشگاه ها قرار داد تا تیم ها بتوانند برنامه ریزی کنند. امسال تیم های باکیفیت تری در لیگ واترپلو حضور دارند. امیدوارم در سال های بعد علاوه بر کیفیت لیگ از نظر کمی هم تیم های بیشتری در لیگ شرکت کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب