تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۳

وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به جامعه ورزش ، جوانان و هموطنان عزیز تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پیام نوروزی دکتر محمود گودرزی آمده است:

«زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی»
شمیم دلنواز بهاری معطر شده با سوسن و سنبل پیچیده در بیشه های بارانی. چهچه بلبلان مست بر شاخسارهای منقش به شکوفه های ارغوانی و جوشش چشمه ساران،‌ بیدارباش دیگری شده است در طبیعت زیبای ما که چندی آرمیده بود در رویای زمستانی.
اکنون و در این فضای دل انگیز و شاداب که نویدبخش روزگاری نو برای ماست از یگانه خداوند هستی بخش بهترین و زیباترین آرزوهایم را برای شما عزیزان می طلبم و از همه مسوولان و دست اندرکاران جامعه ورزشی و فعالان عرصه جوان می خواهم که با سعه صدر و تلاشی مضاعف در سایه سار دولت تدبیر و امید به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده،‌دست در دست هم در مسیر رشد و بالندگی نسل شایسته و جوان کشورمان گام برداریم و با کمک سایر دستگاه ها و نهادهای مسئول،‌در سال آینده که با جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی،‌قرین گشته با ایستادن بر سکوهای افتخار،‌سال بسیار موفق همراه با پیروزی های چشمگیر و غرورآفرین را برای مردم قدردانمان رقم بزنیم.

(انشاء الله)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.