تجدید میثاق جامعه ورزش با امام خمینی (ره)

جامعه ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در مرقدر مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن میثاق دوباره با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو،خانواده بزرگ ورزش وجوانان کشور صبح امروز در آستانه بیست و چهارمین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)،با حضور در مرقد مطهر ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تجدید بیعت ‌کردند.
در جریان این مراسم، اکبری معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش مهم جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان بعد از انقلاب نیز در موفقیتهای کسب شده نقش بسزایی داشته اند.
وی درادامه به تفکرات امام راحل (ره) در خصوص جوانان را تاثیرگذار و پویا توصیف کرد و افزود: این علاقمندی تاکنون نیز ادامه یافته و پس از گذشت بیست وچهار سال از رحلتآن امام همام، همچنان شاهد این شور و علاقه در میان مردم و نسل جوان هستیم.
اکبری حفظ وصیانت از انقلاب اسلامی را امری مهم و وظیفه ای خطیر توصیف کرد و یادآور شد:‌ در شرایط حساسی به لحاظ زمانی قرار گرفته ایم و باید بادقت موضوعات مربوط به کشور را پیگیری کنیم.
گفتنی است دراین مراسم،ساور معاون منابع و پشتیبانی و مدیران کل جوانان، مدیران ستادی و استانی، روسای فدراسیونهای ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان حضور داشتند.

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ