تداوم صدر نشینی امیدیه در هفته چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو

پس از پایان هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با کسب 12 امتیاز همچنان پیشتاز است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با پیروزی مقابل نوفلاح و با کسب ۱۲ امتیاز صدر نشینی خود را تثبیت کرد. تیم های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند نیز به ترتیب با ۸ و ۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شده است. تیم های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تا پایان هفته چهارم، تیم رعد پدافند با ۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفت و تیم‌های نفت امدیه و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب با ۷ و ۶ امتیاز دوم و سوم ایستادند.

طبق قوانین جدید جهانی واترپلو تیم‌های برنده در هر بازی ۳ امتیاز کسب می‌کنند. همچنین رقابت‌هایی که در پایان وقت قانونی بازی به تساوی می‌انجامند، ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز میدان خواهد بود که تیم برنده در ضربات پنالتی ۲ امتیاز و تیم بازنده ۱ امتیاز کسب خواهند کرد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته چهارم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۴۴۰۵۲۲۴۲۸+۱۲
پالایش نفت آبادان۴۳۱۶۳۴۱۲۲+۸
رعد پدافند۳۲۱۶۱۱۸ 43+۶
نفت و گاز گچساران۳۲۱۳۳۳۵۲-۵
دانشگاه آزاد اسلامی۲۰۲۲۵۳۰۵-۱
شهید نوفلاح۲۰۲۱۷۳۷۲۰-۱
نیروی زمینی ارتش۴۰۴۱۲۷۸۶۶-۰

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته چهارم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
رعد پدافند۳۳۰۴۲۳۰۱۲+۸
نفت و گاز امیدیه۴۲۲۴۳۵۷۱۴-۷
دانشگاه آزاد اسلامی ۲۲۰۴۹۱۸ 31+۶
پالایش نفت آبادان۴۲۲۵۸۵۰۸+۶
استخر شهید نوفلاح۲۱۱۲۴۲۰۴+۳
نیروی زمینی ارتش۴۱۳۲۹۴۶۱۷-۳
نفت و گاز گچساران۳۰۳۲۲۴۶۲۴-۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب