تداوم پیشتازی امیدیه در پایان هفته پنجم لیگ برتر واترپلو

پس از پایان هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با 12 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته پنجم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با ۱۲ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند. تیم های پالایش نفت آبادان و رعد پدافند نیز با پیروزی مقابل حریفان خود به ترتیب با ۱۱ و ۹ امتیاز در جایگاه دوم و سوم باقی ماندند.

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شده است. تیم های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تا پایان هفته پنجم، تیم رعد پدافند با ۱۱ امتیاز و بدون باخت همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور قرار دارد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پالایش نفت آبادان به ترتیب با ۹ و ۹ امتیاز با تفاضل بیشتر در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

طبق قوانین جدید جهانی واترپلو تیم‌های برنده در هر بازی ۳ امتیاز کسب می‌کنند. همچنین رقابت‌هایی که در پایان وقت قانونی بازی به تساوی می‌انجامند، ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز میدان خواهد بود که تیم برنده در ضربات پنالتی ۲ امتیاز و تیم بازنده ۱ امتیاز کسب خواهند کرد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته پنجم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۴۴۰۵۲۲۴۲۸+۱۲
پالایش نفت آبادان۵۴۱۸۴۴۳۴۱+۱۱
رعد پدافند۴۳۱۸۶۲۳ 63+۹
نفت و گاز گچساران۴۲۲۳۸۶۰۲۲-۵
دانشگاه آزاد اسلامی۳۱۲۴۶۳۱۱۵+۴
استخر شهید نوفلاح۳۰۳۱۹۵۸۳۹-۱
نیروی زمینی ارتش۵۰۵۱۳۹۹۸۶-۰

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته پنجم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
رعد پدافند۴۴۰۷۶۳۳۴۳+۱۱
دانشگاه آزاد اسلامی۳۳۰۷۹۲۶۵۳+۹
پالایش نفت آبادان۵۳۲۷۷۵۵ 22+۹
نفت و گاز امیدیه۴۲۲۴۳۵۷۱۴-۷
استخر شهید نوفلاح۳۱۲۲۹۳۹۱۰-۳
نیروی زمینی ارتش۵۱۴۳۷۷۶۳۹-۳
نفت و گاز گچساران۴۰۴۲۵۸۰۵۵-۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب