تقابل امیدیه و نوفلاح در آغاز هفته چهارم لیگ برتر واترپلو

هفته چهارم دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز امیدیه و نوفلاح آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر زیر ۲۰ سال، فردا(پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح آغاز می‌شود.

در پایان هفته سوم دور رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد. همچنین تیم های پالایش نفت آبادان و نفت و گاز گچساران نیز به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز تا پایان هفته سوم این مسابقات تیم پالایش نفت آبادان با مجموع ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های رعد پدافند و نفت امدیه به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

در نخستین دیدار از هفته چهارم مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح از ساعت ۱۰:۰۰صبح در استخر ولایت امیدیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در ادامه نیز از ساعت ۱۷:۰۰ دو تیم امیدیه و نوفلاح در جریان هفته چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور به میزبانی استخر ولایت امیدیه به آب خواهند زد.

پس از پیگیری این دو دیدار، روز جمعه(دهم آذرماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تیم‌های پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ این دو تیم در دیداری حساس و در رده سنی بزرگسالان به میزبانی تیم آبادان در استخر جهان آرا خرمشهر مقابل یکدیگر صف آرایی میکنند.

دیدارهای دو تیم نیروی زمینی ارتش و رعد پدافند نیز صبح روز جمعه از ساعت ۱۰:۰۰ ابتدا در رده سنی زیر ۲۰ سال و از ساعت ۱۷:۰۰ در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استخر ۹ دی تهران پیگیری خواهد شد.

در چهارمین هفته از این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران در هر دو رده سنی قرعه استراحت دارد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این دوره مسابقات هستند.

برنامه هفته چهارم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

شماره بازیهفتهباشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۱۹چهارمنفت و گاز امیدیهشهید نوفلاحزیر ۲۰ سالپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
 10صبحاستخر ولایت امیدیه
۲۰چهارمنفت و گاز امیدیهشهید نوفلاحعمومپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
۱۷عصر استخر ولایت امیدیه
۲۱چهارمپالایش نفت آباداندانشگاه آزادزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
 10صبحاستخرجهان آرا خرمشهر
۲۲چهارمپالایش نفت آباداندانشگاه آزادعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۱۷عصر استخرجهان آرا خرمشهر
۲۳چهارمنیروی زمینی ارتشرعد پدافندزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۱۰:۰۰صبحاستخر ۹ دی تهران
۲۴چهارمنیروی زمینی ارتشرعد پدافندعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
۱۷:۰۰عصراستخر ۹ دی تهران
_چهارمنفت و گاز گچساراناستراحت________

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب