تقابل گچساران و آبادان در آغاز هفته نخست سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور

هفته نخست دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل نفت و گاز گچساران و نفت آبادان آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از فردا (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و پالایش نفت آبادان آغاز می‌شود.

سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال با حضور هفت تیم به صورت رفت و برگشت پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با تقابل دو تیم نفتی گچساران و آبادان آغاز خواهد شد. این دو تیم از ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه به میزبانی گچساران مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ و کمیته فنی واترپلو فدراسیون، در دومین روز از هفته نخست دور رفت این رقابت ها جمعه(۱۹ آبان ۱۴۰۲) تیم های نفت و گاز امیدیه و نیروی زمینی ارتش در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و لیگ برتر بزرگسالان در استخر ولایت امیدیه به آب خواهند زد.

روز جمعه در تهران نیز تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و لیگ برتر بزرگسالان به مصاف هم خواهند رفت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

برنامه هفته نخست سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفته باشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۱اولنفت و گاز گچسارانپالایش نفت آبادانزیر ۲۰ سالپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
 10صبحاستخر آزادی گچساران
۲اولنفت و گاز گچسارانپالایش نفت آبادانعمومپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۱۷عصر استخر آزادی گچساران
۳اولنفت و گاز امیدیهنیروی زمینی ارتشزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
 10صبحاستخر ولایت امیدیه
۴اولنفت و گاز امیدیهنیروی زمینی ارتشعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
۱۷عصر استخر ولایت امیدیه
۵اولدانشگاه آزاد اسلامیشهید نوفلاحزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
 10صبحاستخر ۹ دی تهران
۶اولدانشگاه آزاد اسلامیشهید نوفلاحعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
۱۷عصر استخر ۹ دی تهران
۷اولرعد پدافنداستراحتزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ 
____
۸اولرعد پدافنداستراحتعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
____

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.