تقابل گچساران و آبادان در آغاز هفته نخست سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور

هفته نخست دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور و لیگ برتر واترپلو زیر 20 سال از فردا(پنجشنبه) با تقابل نفت و گاز گچساران و نفت آبادان آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست دیدار‌های رفت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور از فردا (پنجشنبه) با تقابل دو تیم نفت و گاز گچساران و پالایش نفت آبادان آغاز می‌شود.

سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور و لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال با حضور هفت تیم به صورت رفت و برگشت پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار مسابقات لیگ زیر ۲۰ سال کشور فردا(پنجشنبه) دو تیم نفت و گاز گچساران و پالایش نفت آبادان از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در استخر آزادی گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با تقابل دو تیم نفتی گچساران و آبادان آغاز خواهد شد. این دو تیم از ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه به میزبانی گچساران مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ و کمیته فنی واترپلو فدراسیون، در دومین روز از هفته نخست دور رفت این رقابت ها جمعه(۱۹ آبان ۱۴۰۲) تیم های نفت و گاز امیدیه و نیروی زمینی ارتش در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و لیگ برتر بزرگسالان در استخر ولایت امیدیه به آب خواهند زد.

روز جمعه در تهران نیز تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در دو رده سنی زیر ۲۰ سال و لیگ برتر بزرگسالان به مصاف هم خواهند رفت.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

برنامه هفته نخست سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور:

ردیفهفته باشگاه میزبان
(کلاه سفید)
باشگاه میهمان
(کلاه آبی)
رده سنیروز و تاریخساعتمحل برگزاری
۱اولنفت و گاز گچسارانپالایش نفت آبادانزیر ۲۰ سالپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
 10صبحاستخر آزادی گچساران
۲اولنفت و گاز گچسارانپالایش نفت آبادانعمومپنج شنبه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
۱۷عصر استخر آزادی گچساران
۳اولنفت و گاز امیدیهنیروی زمینی ارتشزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
 10صبحاستخر ولایت امیدیه
۴اولنفت و گاز امیدیهنیروی زمینی ارتشعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
۱۷عصر استخر ولایت امیدیه
۵اولدانشگاه آزاد اسلامیشهید نوفلاحزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
 10صبحاستخر ۹ دی تهران
۶اولدانشگاه آزاد اسلامیشهید نوفلاحعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
۱۷عصر استخر ۹ دی تهران
۷اولرعد پدافنداستراحتزیر ۲۰ سالجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ 
____
۸اولرعد پدافنداستراحتعمومجمعه
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
 
____

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب