تلاش فدراسیون برای اعزام نماینده به نانجینگ

با وجود اینکه هیچ یک از شناگران ایران در ۱۴۰ سهمیه المپیک جوانان انتخاب نشدند، فدراسیون شنا اقداماتی را برای اعزام آریا نسیمی شاد و رهام پیروانی بر اساس سهمیه یونیورسالیتی انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران جوان ایران در مسابقات بین المللی دبی هشت حدنصاب ورودی مسابقات المپیک جوانان نانجینگ را بدست آورده بودند. طبق قوانین فدراسیون جهانی از بین تمامی شناگرانی که حدنصاب ورودی المپیک جوانان را کسب کرده باشند حداکثر ۱۴۰ شناگر پسر بر اساس فیناپوینت برای شرکت در مسابقات نانجینگ گزینش می شوند.
طبق اعلام فدراسیون جهانی متاسفانه هیچ یک از شناگران ایران در بین این ۱۴۰ نفر گزینش نشده و امتیاز لازم (فیناپوینت) را نسبت به حریفانشان برای شرکت در المپیک جوانان نانجینگ کسب نکرده اند.
با این حال فدراسیون شنای ایران رایزنی هایی انجام داده تا شناگران ایران بتوانند با استفاده از سهمیه اعطایی فدراسیون جهانی- یونیورسالیتی (سهمیه اعطایی با شرایط ویژه) در این مسابقات شرکت کنند. در همین راستا آریا نسیمی شاد و رهام پیروانی برای کسب این سهمیه و شرکت در المپیک نانجینگ معرفی شده اند.
گفتنی است آریا نسیمی شاد و رهام پیروانی در مسابقات بین المللی دبی- انتخابی نانجینگ بالاترین امتیاز را در میان ملی پوشان ایران کسب کرده بودند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.