تمرین صبحگاهی جوانان واترپلو در استخر سرپوشیده

نخستین جلسه تمرین تیم ملی واترپلو جوانان همراه با صربستان در استخر سرپوشیده شهر آلماتی صبح امروز (جمعه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در چهارمین روز اقامت ملی پوشان واترپلو ایران در آلماتی، تمرین صبحگاهی در استخر سرپوشیده برگزار شد. این تمرین از ساعت ۸:۰۰ صبح (۶:۳۰ به وقت تهران) به طور مشترک با صربستان آغاز شد.

تیم ملی ایران رأس ساعت ۷:۰۰ صبح در لابی هتل گردهم آمدند و پس از صرف صبحانه ای مختصر راهی استخر تمرین شدند. پس از طی مسافتی تقریبا ۳۰ دقیقه ای به استخر رسیدند. پس از حضور در این استخر تمرین پیگیری و نقاط ضعف و قوت تیم بررسی شد.

وحید رضایی سرمربی و علی اکبر شیریجیان مربی تیم ملی هم در این جلسه تمرینی به آب زدند تا تمرینات شوت و پاس بازیکنان را بهتر مدیریت کنند.

پس از این تمرین با نشاط، ملی پوشان برای استراحت به هتل بازگشتند و کادر فنی تیم ملی به همراه “چیریچ” برای تماشای مسابقه یونان – مجارستان به استخر مرکزی آلماتی رفتند. در صورت صعود ایران از گروه خود احتمال رقابت با یکی از این دو تیم وجود دارد.

همزمان با تیم ملی ایران ورزشکاران صرب هم در استخر تمرین داشتند. صرب ها که نخستین حریف ایران در این دوره از رقابت ها هستند باید از ساعت ۱۵:۴۰ امروز (جمعه) نخستین دیدار خود را با استرالیا برگزار کنند. تیم پرقدرت صربستان درحالی در این تمرین شرکت داشت که سرمربی آن ها از دوستان صمیمی “الکساندر چیریچ” سرمربی بزرگسالان تیم ملی است. نکته جالب، عدم توجه “چیریچ” به تمرین صرب ها بود. او تمام مدت تمرکزش معطوف به ورزشکاران ایرانی بود و خوش و بش با مربیان صربستان را هم به بعد تمرین موکول کرد. شباهت بسیار زیاد وحید رضایی با مربی صربستان هم عامل دیگری بود که توجه بازیکنان هر دو تیم را به خود معطوف کرده بود. این موضوع  عامل گپ و گفت کوتاهی بین این دو مربی شد.

ملی پوشان، عصر امروز تمرین مشترکی با کانادا برگزار می کنند. فردا هم دو وعده جلسه تمرینی دارند و پس از آن برای مقابله با صربستان آماده می شوند. دیدار  ایران و صربستان ساعت ۱۱:۴۰ (۱۰:۱۰ به وقت تهران) روز یکشنبه برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان از ۴ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۴) با حضور ۲۰ تیم برتر پنج قاره به میزبانی آلماتی برگزار می شود.

 

 

گروهبندی تیم‌ها در مسابقات قهرمانی جوانان (آلماتی ۲۰۱۵):

A: کرواسی – مونتنگرو – مصر – آفریقای جنوبی

B: ژاپن – هلند – مجارستان – یونان -چین

C: ایران – صربستان – استرالیا – مکزیک

D: کانادا – ازبکستان – ایتالیا – قزاقستان – اسپانیا

 

برنامه مسابقات تیم ملی ایران:

روز نخست (۱۳ شهریور ۱۳۹۴): استراحت
روز دوم (۱۴ شهریور ۱۳۹۴): استراحت
روز سوم (۱۵ شهریور ۱۳۹۴): صربستان – ایران
روز چهارم (۱۶ شهریور ۱۳۹۴): ایران – استرالیا
روز پنجم (۱۷ شهریور ۱۳۹۴): ایران – مکزیک (پایان مرحله گروهی)

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب