اصفهان و تهران فینالیست‌های مسابقات واترپلو جام شهدای اصفهان

در پایان سومین روز رقابت‌های واترپلو جام شهدای اصفهان رده سنی 15-16 سال، تیم های اصفهان و هیأت تهران به دیدار نهایی صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سومین روز از رقابت های واترپلو جام شهدای اصفهان در حالی به پایان رسید که تیم های اصفهان و هیأت تهران با غلبه بر حریفان خود از ساعت ۱۰:۰۰ صبح فردا (جمعه)  دیدار پایانی این دوره از مسابقات را برگزار می کنند.

شش تیم صعود کرده به مرحله دوم در قالب دو گروه با هم به رقابت پرداختند. در گروه یک،  تیم های  نوفلاح ۲، هیات تهران و زنجان قرار داشتند که تیم هیات تهران توانست به دیدار پایانی صعود کند.  در گروه دوم هم اصفهان برای رسیدن به مسابقه نهایی با تیم های یزد و قزوین در حضور تماشاچی های ورزش دوست اصفهانی مسابقه داد و حریف تیم تهران در فینال شد.

تیم های خوزستان، فارس، نوفلاح الف، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و کرمان نیز برای کسب عناوین هفتم تا دوازدهم با هم به رقابت پرداختند.

دیدار نهایی این دوره از مسابقات ساعت ۱۰:۰۰ صبح فردا (جمعه) بین اصفهان و هیات تهران برگزار می شود تا چهره تیم قهرمان مشخص شود.

 

نتایج روز سوم مسابقات جام شهدای اصفهان:

ساعت ۱۴                نوفلاح ب ۷                   زنجان ۴

ساعت ۱۵                یزد ۱                           اصفهان ۶

ساعت ۱۶                خوزستان ۶                     آ.غربی ۸

ساعت ۱۷                فارس  ۱۰                      کرمان  ۱

ساعت ۱۹                هیات تهران ۱۲                زنجان ۳

ساعت ۲۰                قزوین ۲                        اصفهان ۸

ساعت ۲۱                نوفلاح الف ۱                   آ.غربی ۷

ساعت ۲۲               خراسان رضوی ۱۳               کرمان ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ