تیم سه نفره ایران در مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا حضور یافت/ رئیس کمیته فنی شیرجه به عنوان داور مسابقات

تیم سه نفره‌ی ایران متشکل از دو‌ ورزشکار و یک مربی در مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا در جیانگمن چین حضور دارد.

یازدهمین دوره‌ی مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا در حالی از امروز اول آبان ماه در چین آغاز می‌شود که تیم ایران با ترکیب جوان در این رویداد رقابتی شرکت کرده است.

سام واژیر و کیومرث اصلانی دو ملی‌پوش شیرجه‌روی ایران هستند که با مربیگری قائم میرابیان در این مسابقات در دو ماده شیرجه از تخته ۳ متر همچنین شیرجه‌ی هماهنگ از سکوی ۱۰ متر، رقابت خواهند کرد.

سام واژیر شیرجه‌روی ایرانی است که از کانادا به تیم ملحق شده است.

فدراسیون ورزش‌های آبی در راستای سیاست های کلان مدیریتی ورزش برای استفاده از ظرفیت ورزشکاران ایرانی در سراسر جهان، طبق هماهنگی بعمل آمده از سام واژیر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بهره می‌برد.

پیش از این نیز، سام واژیر در مسابقات جوانان آسیا، موفق ظاهر شده بود.

امید حدیقی رئیس کمیته فنی شیرجه نیز که سال جاری به عنوان عضو کمیته فنی شیرجه آسیا، در سمت خود ابقا شده بود، به عنوان داور به این مسابقات اعزام شده است. فرید فتاحی مدیر اجرایی ورزش‌های آبی آسیا نیز در این رویداد حضور دارد.

مسابقات تا هشتم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

image_printپرینت مطلب

سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر، مدال برنز گرفتند/ سومین مدال ایران در یازدهمین دوره مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا 

مسابقات شیرجه هماهنگ از سکوی ۱۰ متر با عنوان سومی و مدال برنز سام واژیر و کیومرث اصلانی در یازدهمین دوره مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا در جیانگمن چین همراه بود.