سومی مردان واترپلو ایران در مرحله گروهی با شکست برابر قزاق

تیم ملی واترپلو ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان در جایگاه سوم قرار گرفت و در دیدار پایانی فردا(یکشنبه) به مصاف مالت خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در سومین روز از رقابت های جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان امروز(شنبه) ملی پوشان واترپلو ایران از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف قزاقستان رفتند.

مردان واترپلو ایران در یک سال گذشته سه بار برابر تیم قزاقستان به میدان رفته بودند و دو بار موفق شده این حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارند. تقابل جهانی این دو تیم با برتری ملی پوشان ایران در دوکوارتر اول بازی پیگیری شد اما تیم قزاقستان در وقت سوم این بازی موفق شد با یک گل برتری از ایران پیشی بگیرد. این دیدار در نهایت با امتیاز‌های ۲-۱، ۳-۲، ۰-۳ و ۱-۱ در چهار کوارتر و در مجموع با نتیجه ۷ بر ۶ به سود قزاقستان پایان یافت.

با این نتیجه تیم ایران با کسب ۳ امتیاز در جایگاه سوم گروه A قرار گرفت و در ادامه فردا (یکشنبه) به مصاف مالت تیم سوم گروه B خواهد رفت.

رقابت‌های جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان (۵ الی ۷ می ۲۰۲۳)  ۱۵ الی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی برلین برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور ۸ تیم در دو گروه A و B پیگیری می‌شود که تیم ملی واترپلو ایران در گروه اول این مسابقات با رومانی، نیوزلند و قزاقستان همگروه است.

 

نتایج مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو مردان برلین  ( ۵ الی ۷ می ۲۰۲۳)
روز نخست جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
صبح :
رومانی ۱۵ – ۴ ایران
نیوزلند ۹ – ۱۰ قزاقستان
چین۱۶ – ۶ آفریقای جنوبی
آلمان ۱۵ – ۵ مالت

عصر:
رومانی ۱۹ – ۵ قزاقستان
نیوزلند ۱۴_ ۱۷ ایران
چین – مالت
آلمان – آفریقای جنوبی

روز دوم شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
مالت ۱۵ – ۸ آفریقای جنوبی
رومانی ۱۶ – ۷ نیوزلند
ایران ۶ – ۷ قزاقستان
آلمان – چین / ساعت ۲۰:۴۵
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب