جای مربیان ایرانی در کادر فنی محفوظ است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: توافقات فدراسیون با لوتوس مولر برای هدایت تیم ملی واترپلو نهایی شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری فارس؛ محسن رضوانی درمورد عقدقرارداد با لوتوس مولر آلمانی برای قبول هدایت تیم ملی واترپلوی ایران اظهار داشت: ما در مدت ۳ – ۴ روز جلسات مختلفی را با وی برگزار کردیم و قرار شد مولر از ۱۵ فروردین ماه حضور فیزیکی در ایران داشته باشد و کارش را آغاز کند.

وی ادامه داد: توافقات صورت گرفته و قرارداد زمانی امضا می‌شود که مولر به ایران بازگردد، اما باید تاکید کنم که کارهای نهایی انجام شده است و مولر گزینه مورد تایید ما است.

رضوانی خاطرنشان کرد: قرار شده تا قبل از حضور مولر در ایران از بازیکنان تست‌هایی گرفته شود تا بازیکنان آمادگی مناسبی داشته باشند. لوتوس مولر در زمان حضور در ایران بازی‌های مختلف را از نزدیک تماشا و کرد از امکانات کشورمان متعجب شد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: بندی در قرارداد وی قرار دادیم که تا دوماه اگر به هر دلیلی نتوانستیم با هم کار کنیم قرارداد فسخ شود و این شرایط برای هر دو طرف وجود دارد. نکته مهم این است که انتخاب مولر یک اتفاق خوب در ورزش ایران بود که آن هم با زحمات حسین نسیم، مشاور واترپلوی فدراسیون انجام شد.

رضوانی درمورد مبلغ قرارداد لوتوس مولر اظهار داشت: بخش اعظم مبلغ قرارداد مولر توسط یک شرکت انتشاراتی آلمانی پرداخت می‌شود و حسین نسیم، یکی از افتخارات ورزش کشور ما که در آلمان است به عنوان مشاور فدراسیون را یاری خواهد کرد و امیدوارم با کمک این دو نفر واترپلوی ایران را به جایگاه مناسب برسانیم.

وی با اشاره یه رزومه لوتوس مولر، تصریح کرد: وی در تیم‌های باشگاهی آلمان مربیگری کرده است و حتی سرمربی تیم ملی جوانان آلمان هم بود؛ در آلمان کسی بیخودی مربی تیم ملی نمی‌شود و این نشان می‌دهد مولر حرف‌هایی برای گفتن دارد. افرادی هم که انتقاد می‌کنند همیشه دنبال حاشیه هستند تا فقط حرفی زده باشند. با توجه به شرایط ما بهترین گزینه را انتخاب کردیم و برنامه‌های خوبی هم داریم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هدفگذاری ما با مولر موفقیت و حضور آبرومند در بازی‌های آسیایی، کسب نتایج مناسب در مسابقات قهرمانی جهان جوانان و همچنین کسب سهمیه المپیک است که امیدواریم محقق شود.

رضوانی درمورد دستیاران مولر در تیم ملی با بیان اینکه جای مربیان ایرانی در کادر فنی محفوظ است، خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا از مربیان جوان و مورد تایید کمیته فنی در کنار مولر استفاده شود تا هم دانش مربیان ایرانی بالا برود و هم تیم به خوبی مدیریت شود. تا قبل از آمدن مولر به ایران وحید رضایی از بازیکنان تست می‌گیرد و کارهای اولیه را انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: ما امسال سال بسیار شلوغی داشتیم؛ این روزها هم مسابقات قهرمانی کشور بانوان و مسابقات واترپلوی بانوان در حال برگزاری است. فدراسیون اقدامات مثبت زیادی انجام داده است و با توجه به اینکه بانوان بخش زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند و برای حضور در مسابقات بین‌المللی مشکلاتی دارند تلاش می‌کنیم آنها را از فضای قهرمانی دور نکنیم.

انتهای پیام/م

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ