جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته نهم

در پایان هفته دوم از دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با 21 امتیاز صدر همچنان پیشتاز است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته دوم از دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه همچنان با ۲۱ امتیاز پیشتاز جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند. تیم نفت آبادان نیز با پیروزی برابر نیروی زمینی ارتش در هفته نهم این مسابقات با ۱۷ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم رعد پدافند نیز با ۱۵ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

همچنین هفت تیم حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان، در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت می‌پردازند که با برگزاری رقابت‌های هفته نهم تیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنان با ۲۱ امتیاز در صدر جدول این رده سنی باقی ماند و تیم‌های نفت و گاز امیدیه و پالایش نفت آبادان به ترتیب با ۱۶ و ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

طبق قوانین جدید جهانی واترپلو تیم‌های برنده در هر بازی ۳ امتیاز کسب می‌کنند. همچنین رقابت‌هایی که در پایان وقت قانونی بازی به تساوی می‌انجامند، ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز میدان خواهد بود که تیم برنده در ضربات پنالتی ۲ امتیاز و تیم بازنده ۱ امتیاز کسب خواهند کرد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته نهم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۷۷۰۱۲۴۵۴۷۰+۲۱
پالایش نفت آبادان۸۶۲۱۳۷۷۶۶۱+۱۷
رعد پدافند۶۵۱۱۲۸۳۹۸۹+۱۵
دانشگاه آزاد اسلامی۷۴۳۹۸۵۲۴۶+۱۳
نفت و گاز گچساران۸۳۵۵۵۱۰۶۵۱-۸
نیروی زمینی ارتش۸۱۷۴۳۱۵۶۱۱۳-۳
استخر شهید نوفلاح۸۰۸۴۱۱۴۳۱۰۲-۱

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته نهم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
دانشگاه آزاد اسلامی۷۷۰۱۶۰۴۹۱۱۱+۲۱
نفت و گاز امیدیه۷۵۲۹۳۷۳۲۰+۱۶
پالایش نفت آبادان۸۵۳۱۳۷۷۲ 65+۱۵
رعد پدافند۶۵۱۱۰۸۷۰۳۸+۱۴
استخر شهید نوفلاح۸۲۶۶۰۱۲۱۶۱-۶
نیروی زمینی ارتش۸۱۷۵۹۱۲۳۶۴-۳
نفت و گاز گچساران۸۱۷۳۳۱۴۲۱۰۹-۳

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب