جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته سیزدهم

در پایان هفته سیزدهم سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با 30 امتیاز یکه تاز جدول باقی ماند و فاصله خود را با رقبا افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پس از پیگیری رقابت‌های هفته ششم از دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم نفت و گاز امیدیه با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران با ۳۰ امتیاز یک گام به قهرمانی نزدیک تر شد. همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی حساس و نفس گیر مقابل رعد پدافند به برتری رسید و با ۱۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند و رعد پدافند با ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول ماند. همچنین تیم پالایش نفت آبادان با ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

همچنین در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر در رده سنی زیر ۲۰ سال تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۰ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول این رده سنی پیشتاز است و تیم‌های رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه به ترتیب با ۲۳ و ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

طبق قوانین جدید جهانی واترپلو تیم‌های برنده در هر بازی ۳ امتیاز کسب می‌کنند. همچنین رقابت‌هایی که در پایان وقت قانونی بازی به تساوی می‌انجامند، ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز میدان خواهد بود که تیم برنده در ضربات پنالتی ۲ امتیاز و تیم بازنده ۱ امتیاز کسب خواهند کرد.

پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید نوفلاح، رعد پدافند، نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه هفت تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول رده بندی سی و سومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان هفته سیزدهم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
نفت و گاز امیدیه۱۰۱۰۰۱۸۴۸۵۹۹+۳۰
رعد پدافند۱۰۸۲۲۰۱۷۰۱۳۱+۲۴
پالایش نفت آبادان۱۰۷۳۱۷۰۱۰۱۶۹+۲۰
دانشگاه آزاد اسلامی۱۰۶۴۱۴۳۸۳۶۰+۱۹
نفت و گاز گچساران۱۱۴۷۷۳۱۴۷۷۴-۱۱
نیروی زمینی ارتش۱۲۲۱۰۶۰۲۱۶۱۵۶-۵
استخر شهید نوفلاح۱۱۰۱۱۷۰۱۹۹۱۲۹-۲

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو زیر ۲۰ سال کشور تا پایان هفته سیزدهم:

نام تیمتعداد بازی بردباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیاز
دانشگاه آزاد اسلامی۱۰۱۰۰۲۲۵۸۰۱۴۵+۳۰
رعد پدافند۱۰۸۲۱۷۸۱۱۱۶۷+۲۳
نفت و گاز امیدیه۱۰۷۳۱۴۸۱۱۱ 37+۲۲
پالایش نفت آبادان۱۰۶۴۱۶۷۹۳۷۴+۱۸
استخر شهید نوفلاح۱۱۳۸۸۸۱۶۳۷۵-۹
نفت و گاز گچساران۱۱۲۹۵۷۱۹۴۱۳۷-۶
نیروی زمینی ارتش۱۲۱۱۱۷۷۱۸۸۱۱۱-۳

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب