جعفری: شاهد فینال جذابی خواهیم بود

سرمربی تیم نفت امیدیه گفت: تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه انجام دادیم و مطمئن هستیم هر تیم که به فینال برسد رقابت دشواری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری سرمربی تیم نفت امیدیه بازی با نفت و گاز گچساران را یکی از دیدارهای سخت لیگ مطرح کرد و گفت: همانطور که پیش بینی می شد بازی با نفت و گاز گچساران از حساسیت بالایی برخوردار بود. نفت امیدیه پیش از این سه بازی با گچساران انجام داده بود که حاصل آن سه برد بود. اما این نتایج از حساسیت های این دیدار کم نکرد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم احتمال برد نفت امیدیه زیاد بود. گچساران نیز با برنامه ریزی به آب زد و با تیم جنگنده ای روبرو شدیم. همانطور که گفتم رقابت سختی بود که حساسیت بازی اجازه نداد دیدار زیبایی را شاهد باشیم. ما از تجربیاتمان استفاده کردیم و با شنای کمتر و انجام امور تکنیکی موفق شدیم پیروز میدان شویم. البته موقعیت های گل بسیاری داشتیم که متاسفانه نتوانستم استفاده کنیم.
جعفری با اشاره به عملکرد بازیکنانش گفت: هر چند که از برد تیم خوشحالم اما از عملکرد بازیکنانم چندان راضی نیستم. دور بودن از رقابت ها کمی باعث ناهماهنگی بازیکنان و از بین رفتن تمرکز آنها شده بود. به هر نحو ممکن تیم را جمع کردیم و تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه انجام دادیم.
سرمربی تیم نفت امیدیه بزرگترین مشکل در دیدار با گچساران را دمای بالای آب مطرح کرد و یاد آور شد: در این چند سال اخیر دمای آب استخر گچساران بسیار بالا است. دمای بالای آب باعث سریع تر بالا رفتن ضربان قلب بازیکنان می شود و احتمال آسیب دیدگی را بیشتر می کند. گچساران میزبان بسیار خوبی بود و امیدوارم این مشکل برای سال های آینده برطرف شود.
وی در مورد اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود گفت: پیش بینی خیلی سخت است بازی زنجان و دانشگاه آزاد نیز سخت و حساس است با اینکه تیم زنجان در دور رفت پیروز شد نمی توان نتیجه بازی برگشت را پیش بینی کرد. تیم ها از نظر مهره خیلی به هم نزدیک هستند. با توجه به نتایج و دیدارهای انجام شده هر تیمی به فینال برسد بازی بسیار دشواری در پیش دارد.
جعفری در مورد وضعیت داوری این دوره از رقابت های لیگ برتر واترپلو تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها شاهد پیشرفت داوران جوانی بودم که از این بابت بسیار خوشحال هستم. من فکر می کنم جامعه داوری ما نیاز به توجه و حمایت بیشتری دارد. علاوه بر میدان دادن به جوانان نباید داوران قدیمی کنار گذاشته شوند. داورها می توانند در کنار یکدیگر به رقابت بپردازند و سطح داوری را بالا ببرند همانطور که می دانید پشیرفت هنگامی حاصل می شود که پای رقابت در میان باشد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب