جعفری: فقط قهرمانی فیناترافی راضی‌مان می‌کند

ملی پوش واترپلوی کشورمان هدف تیم ایران در رقابت‌های توسعه جهانی را کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد.

جعفر جدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری دانشجو نوشت:

میثم جعفری درباره آخرین شرایط تیم ایران در فاصله ۲۵ روز تا آغاز مسابقات فیناترافی اظهار داشت: الان دوره سوم تمرینات را انجام می دهیم. شرایط خوبی داریم و فکر می کنم با کمی استراحت دادن به بدن هایمان می توانیم به سطح مطلوب آمادگی برسیم.

وی درباره انتظاراتش از تیم ملی در این تورنمنت گفت: انتظار ما فقط کسب عنوان قهرمانی است. خوسبختانه طرز فکر بازیکنان نیز اینگونه است و ایستادن روی سکوی نخست بچه ها را راضی می کند. ما در ایران بازی خواهیم کرد و به نظرم کسب قهرمانی توقع به جایی است.

این ملی پوش واترپلو در پاسخ به این سوال که “آیا بالا رفتن سطح توقعات به تیم ملی آسیب نمی زند؟” عنوان کرد: اینکه ما انتظار قهرمانی از خودمان داریم، چیز بدی نیست. درست است که سناختی از حریفان نداریم، اما به خوبی از توانایی های خودمان آگاه هستیم و بر همین اساس نیز حرف از قهرمانی می زنیم.

جعفری درخصوص امکاناتی که در اختیار ملی پوشان قرار گرفته، گفت: امکانات بد نبوده و در حد بضاعت فدراسیون آماده شده است. باید قدر همین امکانات را نیز بدانیم و از آنها بهره ببریم.

جعفری در پایان گفت: امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به واترپلو داشته باشند تا ما نیز با دلگرم بیشتری رقابت کنیم. همچنین امیدوارم علاقه مندان به واترپلو در زمان برگزاری مسابقان فیناترافی به استخر ۹ دی بیایند و و از ما حمایت کنند.

image_printپرینت مطلب