جلسه هماهنگی فنی بدون برزیل و آرژانتین برگزار شد

در جلسه هماهنگی فنی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان، تیم های آرژانتین و برزیل رسما از مسابقات کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در فاصله یک روز مانده به آغاز رسمی هجدهمین دوره مسابقات واترپلو جوانان جهان، جلسه هماهنگی فنی رقابت ها برگزار شد. در این جلسه که از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی آغاز شد نمایندگان تیم ها به همراه تیم برگزاری مسابقات حضور داشتند. از طرف ایران سیروس طاهریان و وحید رضایی به عنوان سرپرست و سرمربی و امیرحسین صفابخش نیز به عنوان داور همراه با تیم در این جلسه حضور داشتند.

جلسه با سخنرانی “دیمیتریس دیاتسوپلوس” یونانی مسئول ارتباطات هیئت رئیسه آغاز شد. او این مسابقات را با تجه به تغییرات به وجود آمده در قوانین مهم ترین رقابت جهانی عنوان کرد. وی با اشاره به اهمیت این رویداد، آینده ورزش واترپلو را در گرو برگزاری هرچه بهتر این مسابقات دانست و برای تمامی تیم ها آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مسئولین فینا یک به یک معرفی شدند و “جیانی لونزی” چند کلامی صحبت کرد. “لونزی” که به عنوان رئیس کمیته فنی واترپلو جهان چندی پیش در ایران هم حضور داشت گفت: در این مسابقات سه تغییر اساسی مورد بررسی است. توپ کوچکتر، زمین کوچکتر و تعداد نفرات کمتر. سؤالات زیادی درباره این تغییرات وجود دارد. جواب این سؤالات در این مسابقات داده خواهد شد. کمیته برگزاری مسابقات هم در استخر و هم در لابی هتل آماده شنیدن نقطه نظرات شماست. امیدوارم همه چیز خوب پیش رود.

در پایان این مسابقه هم تیم برگزاری مسابقات از کشور میزبان به شرکت کنندگان معرفی شدند و کنترل پاسپورت و مشخصات ورزشکاران انجام شد.

در این جلسه به طور رسمی اعلام شد که تیم های برزیل و آرژانتین از حضور در این دوره از مسابقات انصراف داده اند. در نتیجه گروه های اول و سوم چهار تیمه شدند.  با توجه به هم گروهی ایران و آرژانتین برنامه مسابقه نخست تیم ملی کمی تغییر می کند. نخستین دیدار ایران با یک روز تأخیر روز یکشنبه و در مقابل صربستان خواهد بود.

 

گروهبندی تیم‌ها در مسابقات قهرمانی جوانان (آلماتی ۲۰۱۵):

A: کرواسی – مونتنگرو – مصر – آفریقای جنوبی

B: ژاپن – هلند – مجارستان – یونان -چین

C: ایران – صربستان – استرالیا – مکزیک

D: کانادا – ازبکستان – ایتالیا – قزاقستان – اسپانیا

 

برنامه مسابقات تیم ملی ایران:

روز نخست (۱۳ شهریور ۱۳۹۴): استراحت
روز دوم (۱۴ شهریور ۱۳۹۴): استراحت
روز سوم (۱۵ شهریور ۱۳۹۴): صربستان – ایران
روز چهارم (۱۶ شهریور ۱۳۹۴): ایران – استرالیا
روز پنجم (۱۷ شهریور ۱۳۹۴): ایران – مکزیک (پایان مرحله گروهی)

 

 

گروهبندی

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب