حافظی: پایتخت بهترین میزبان دختران ایران خواهد بود

نايب رييس هيات شنا ٬شيرجه و واترپلو استان تهران در امور بانوان از تلاش تيم های شنای تهران برای کسب عنوان قهرمانی در اولين دوره رقابت های جام زرين خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  رقابت های شنای بانوان جام زرین از فردا (چهارشنبه) به مدت سه  روز در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

فریبا حافظی نایب رییس هیات شنای استان تهران با تاکید بر انجام تمام تمهیدات لازم برای پذیرایی از ۲۰ تیم شنای بانوان که برای حضور در رقابت ها به تهران سفر کردند٬ گفت: هیات تهران با حمایت غلامحسین کریمی اولین دوره رقابت های جام زرین را برگزار می کند و ما از دو ماه قبل تمام تجهیزات لازم را برای میزبانی این دوره از رقابت ها تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات انجام شده و همکارانم به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا تهران بتواند بهترین میزبانی را در اولین دوره مسابقات داشته باشد.

وی افزود: هماهنگی ها برای پذیرایی از تیم ها اهم از اسکان ٬تغذیه و ایاب و ذهاب انجام شده و مسابقات نیز از چهارشنبه ۱۹ اسفند به مدت ۳ روز در استخر آزادی برگزار خواهد شد ضمن آنکه با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای این رقابت ها شک نکنید تهران بهترین میزبان برای دختران ایران اسلامی خواهد بود.

نایب رییس هیات شنای استان تهران در امور بانوان با تاکید بر آمادگی بالای شناگران تهرانی برای حضور در جام زرین وکسب عنوان در رقابت ها گفت: تهران میزبان رقابت ها است و شناگران تهرانی تمام تلاش خود را از ماه ها پیش برای کسب افتخار در این جام به کار گرفتند از طرفی تمام شناگران پایتخت می خواهند تا جام در تهران بماند.

حافظی عنوان کرد: ۲۰ تیم از سراسر ایران در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت و مطمئن باشید تهران مدعی اصلی قهرمانی در هر دو رده سنی خواهد بود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب