حمید شب‌انگیز سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان شد

پس از برگزاری جلسه کمیته فنی حمید شب‌انگیز با دریافت حکمی از سوی محسن رضوانی به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری جلسه کمیته فنی واترپلو در تاریخ ۲۵مرداد، محسن رضوانی با صدور حکمی حمید شب‌انگیز را به سمت سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران منصوب کرد.
حمید شب‌انگیز متولد سال ۱۳۴۴ و اصفهانی است. او ۱۰ سال عضو تیم ملی واترپلو ایران بوده است. پس از دوران بازیگری حرفه ای، وی نزدیک به ۱۰ سال سابقه سرمربیگری و مربیگری تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد. کار کردن در کنار مربیان بزرگی چون ناکیچ، کواچویچ و گوران سابلیچ در سوابق دوران مربیگری او دیده می شود. قهرمانی چندباره در رقابت های لیگ برتر همراه با تیم ماهان نیز گوشه ای از سوابق مربیگری حمید شب‌انگیز در سطح باشگاهی است. نخستین مدال طلا و نقره تیم ملی واترپلو جوانان ایران در رقابت های آسیایی هم در دوره مربیگری او به دست آمده است.
در حکم محسن رضوانی به وی آمده است:
جناب آقای حمید شب‌انگیز
با سلام
احتراما نظر به تجارب و سوابق جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اندونزی منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور، جهت پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون موفق باشید.
محسن رضوانی
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.