حمید شب انگیز: نظر کمیته فنی واترپلو مربی ایرانی است

کارشناس واترپلو با اشاره به برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات فینا ترافی گفت: نظر قاطع اعضای کمیته فنی واترپلو استخدام یک مربی ایرانی و حضور در یک دوره اردوی خارجی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری ایسنا، حمید شب انگیز اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ برتر و دسته یک واترپلو چند روزی است که تمام شده، فدراسیون باید هر چه سریع تر تدابیری را برای برگزاری اردوی تیم ملی اتخاذ کند. ملی پوشان در این چند روز ریکاوری و استراحت کردند و باید برای تمرینات تیم ملی آماده شوند. حالا این وسط تعطیلات نوروز را هم داریم که ممکن است مشکل ساز شود. واترپلو شرایط ویژه ای دارد و اگر یک بازیکن حرفه ای چهار روز تمرین نکند، عقب می افتد.

عضو کمیته فنی واترپلو درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی گفت: بهتر است این پرسش را از رئیس کمیته فنی واترپلو سوال کنید. ما در جلسه به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم که با صلاحدید رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد. با توجه به محدودیت هایی که وجود داشت و براساس بضاعت فدراسیون و سیاست های کلی نتیجه گیری کمیته فنی به محسن رضوانی اعلام شده است. ما یک بسته پیشنهادی را به رضوانی دادیم که در آن صراحتا عنوان شده که جمع بندی اعضای کمیته این است که در مقطع فعلی با مربی خارجی نتیجه نمی گیریم.

کارشناس واترپلو تاکید کرد: رایزنی هایی با چند مربی انجام شده و آن ها در حال گزینش بازیکنان هستند و بازی های لیگ را آنالیز می کنند تا بهترین نفرات را به اردوی تیم ملی معرفی کنند. مربی خارجی در کوتاه مدت نمی تواند بازیکنان را بشناسد و چیزی برای ما ندارد. اما مربیان مطرح داخلی هم شناخت خوبی از بازیکنان دارند و هم انگیزه بالایی برای کار خواهند داشت.

شب انگیز همچنین درباره برنامه های تدارکاتی کادر فنی نیز گفت: متاسفانه با توجه به وضعیت مالی و بضاعت فدراسیون باید دید چقدر می توان برنامه ها را محقق کرد. کمیته فنی از نظر تخصصی نظر می دهد اما مسئول فدراسیون حرف آخر را می زند. پیشنهاد ما این بود که اواخر فروردین تیم ملی را به یکی از سه کشور کرواسی، صربستان یا مجارستان اعزام کنیم. اگر ۱۰ الی ۱۵ روز اردوی خارجی داشته باشیم خیلی برای تیم ملی مفید است. ما پتانسیل خوبی در ایران داریم. اگر برنامه تدارکاتی و آماده سازی تیم به درستی مدیریت شود قطعا شانس بالایی خواهیم داشت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.