حیدری: بازی بسیار سخت و خوبی با صربستان داشتیم

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران پس از قبول شکست از صربستان گفت: صربستان تیم بسیار قوی و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است در این دیدار هم بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی حیدری بازیکن تیم ملی واترپلو ایران پس از بازی مقابل صربستان گفت: بازی بسیار سخت و خوبی بود. بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. تمامی دستورات کادر فنی را در استخر اجرا کردیم و خوشبختانه نتیجه ای که به دنبالش بودیم تا حد زیادی حاصل شد.

حیدری ادامه داد: همانطور که می دانید صربستان تیم بسیار قوی و از مدعیان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات است. ما طبق نظر کادر فنی در اکثر دقایق بازی را آرام کردیم. هدف اصلی ما بیشتر کارهای دفاعی بود که از این حیث عملکرد قابل قبولی داشتیم. من هم از عملکرد شخصی خود راضیم. برای بازی اول خوب بود. چند بازی تدارکاتی پیش از این مسابقه داشتیم که تأثیر مثبتی بر عملکرد ما داشت.

او در پایان درباره بازی فردا با استرالیا گفت: نوع بازی ما به تصمیم کادر فنی بر می گردد. استرالیا هم تیم پرقدرتی است. ما تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم. نتیجه ای که در شأن نام ایران باشد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.