حیدری: می خواهیم در قزاقستان تاریخ ساز شویم

بازیکن تیم ملی واترپلو ایران تاکید کرد بازیکنان این تیم تنها برای کسب موفقیت به رقابت های جام جهانی جوانان به قزاقستان سفر می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی جوانان زیر ۲۰ سال ایران از هم اکنون خود را برای حضور در رقابت های واترپلو جوانان جهان که قرار است شهریورماه به میزبانی قزاقستان برگزار شود، آماده می کند.

مهدی حیدری با ابراز خرسندی از وضعیت موجود در تیم ملی گفت: آرامش بسیار خوبی در تیم حکمفرما شده و بازیکنان برای رسیدن به هدفی بزرگ در مسابقات جهانی قزاقستان با یکدیگر هم قسم شدند. متاسفانه در سال گذشته برخی مشکلات و مسائل باعث شد تا نتوانیم نتیجه لازم را در مسابقات ترکیه به دست بیاوریم و در نهایت به مقام هفدهمی در این دوره از بازی ها بسنده کردیم اما امسال شرایط بسیار متفاوت است.

وی افزود: کادر فنی جدید تمرینات بسیار متنوعی را برای ملی پوشان در نظر گرفته و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آغاز رقابت ها فکر می کنم بتوانیم قبل از رفتن به قزاقستان به آمادگی لازم دست یابیم. هم اکنون بازیکنان تمرینات خود را در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت فشرده پیگیری می کنند و علاوه بر آن کار بدنسازی نیز زیر نظر کادر فنی تیم به طور مداوم در حال انجام است.

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران عنوان کرد: حریفان ایران در مسابقات جهانی چهره ای شناخته شده دارند، کار بسیار سختی برای کسب موفقیت در پیش داریم اما این موضوع باعث نمی شود ما دست از تلاش خود برداریم. در صورت برتری مقابل تیم ملی مکزیک و آرژانتین می توانیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنیم، هدف ما این است که بتوانیم با صعود از گروه خود به مرحله بعدی بازی ها تاریخ ساز شویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب