خادم‌پیر: نمی‌خواهیم شرمنده شویم

بازیکن تیم ملی واترپلوی ایران گفت: باید در مسابقات فیناترافی قهرمان شویم تا شرمنده مردم، مسئولان و حتی خودمان نشویم.
مجتبی ذکی زاده
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری فارس نوشت:
سهیل خادم پیر، درمورد برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) به میزبانی تهران و شرایط آمادگی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم و زمان زیادی تا شروع مسابقات نداریم. از نظر بدنی شرایط خوبی داریم، اما از نظر روحی بازیکنان کمی تحت فشار هستند، چراکه مدت زیادی است که در اردو به سر می‌برند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به کمک مسئولان بهترین نتایج را در مسابقات فیناترافی کسب کنیم، چراکه مسابقات سطح بالا و مهمی است. خوشبختانه رسانه‌ها توجه خوبی به این مسابقات دارند و امیدوارم مسئولان وزارت ورزش هم به خود بیایند و نیم نگاهی به ما داشته باشند.

بازیکن تیم ملی واترپلو با بیان اینکه بیشتر تمرکز ما تا شروع مسابقات روی کارهای تاکتیکی است، گفت: همه بازیکنان از شرایط مطلع هستند و می‌خواهند قهرمانی را در خانه کسب کنیم. متاسفانه اطلاعات کاملی از حریفان خود نداریم و این موضوع کمی ما را نگران می کند. اگر شناخت دقیقی از حریفان داشته باشیم می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

خادم پیر ادامه داد: بازی اول ما با اتریش است و فکر می‌کنم جدی‌ترین حریف ما هم همین تیم باشد. خانواده واترپلو منتظر درخشش ما هستند تا بازهم بتوانیم این رشته را در ایران زنده کنیم، چراکه چند وقتی است به دلیل کم توجهی مسئولان، واترپلو کم رنگ شده است.

وی با اشاره به حریفان ایران در مسابقات فیناترافی، عنوان کرد: با تیم اروگوئه و آذربایجان در گذشته بازی کرده ایم، اما آنها پیشرفت زیادی کرده‌اند و قطعاً بسیار قدرتمند شده‌‌اند. تنها تیمی که شاید بشناسیم و اطلاعات کامل از آن داشته باشیم کویت باشد، اما سایر تیم‌ها را دقیق نمی‌شناسیم. اگر روز اول را با موفقیت سپری کنیم زمان داریم تا تیم‌ها را آنالیز کنیم.

این بازیکن که از سال ۸۴ در تیم ملی واترپلو حضور دارد، تصریح کرد: برخی مشکلات از نظر سخت افزاری داشتیم؛ برای مثال چند روز در آب بسیار سرد تمرین کردیم که موجب شد برخی از بازیکنان گوش درد بگیرند، اما هیچ کدام از این مشکلات ما را بی انگیزه نکرد، چون نمی‌خواهیم شرمنده باشیم. تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا در تهران روی سکوی قهرمانی بایستیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب