خادم پیر:قهرمانی واترپلو را حس می کنم

بازیکن ملی پوش تیم واترپلو معتقد است که تیم در حال حاضر بیش از همه به دکتر و روانشناسی که در تمام تمرینات حضور داشته باشند نیازمند است.

سعیده فتحی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، پایگاه رسمی صدا و سیما(اسپورت تی وی) نوشت:

پنجمین دوره مسابقات واترپلو توسعه جهانی (فیناترافی) به میزبانی ایران از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین المللی ۹دی شیرودی تهران برگزار می‌شود. مسابقات که برای تیم ملی واترپلو مهم است و همه در تلاش هستند تا در این رقابت ها بدرخشند.

سهیل خادم پیر دفاع سانتر تیم ملی واترپلو درباره رقابت های پیش رو می گوید: من حس می کنم که قهرمان می شویم و به این موضوع امید دارم. در این مدت این حس را از سوی همه حس کرده ام هم بازیکنان، هم فدراسیون،رسانه ها و همه و همه دارند تلاش می کنند تا ایران قهرمان این رقابت ها شود. برای همین هم ما با تمام توان در این رقابت ها حاضر می شویم تا کاپ قهرمانی در تهران بماند. ما به کمتر از قهرمانی راضی نیستیم.

او درباره حریفان ایران هم می گوید: مشکل اصلی ما هم این است که از حریفان مان شناخت زیادی نداریم البته با تیم کویت بازی کرده ایم.اگر از دیگر رقیبانمان شناختی نداریم.آنطور که شنیده ام تیم های قدرتمندی در مسابقات شرکت می کنند.این را هم می دانیم که اروپایی ها قویتر هستند.از اتریش اطلاعی نداریم و بدون شناخت برابر این تیم قرار می گیریم. ناشناخته بودن اتریش کارمان را سخت تر می کند بخصوص که برای بازی اول است. با اروگوئه و آذربایجان قبلا بازی کرده ایم اما نمی دانیم که در این رقابت ها چگونه ظاهر خواهند شد.اگر شناخت دقیقی از حریفان داشته باشیم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

بازیکن ملی پوش تیم واترپلو معتقد است که تیم در حال حاضر بیش از همه به دکتر و روانشناسی که در تمام تمرینات حضور داشته باشند نیازمند است. او می گوید: ما به دنبال این هستیم که نتایج خوبی بگیریم اما به نظرم باید روانشناس و دکتر در تمام تمریناتی که داریم در کنار تیم باشند. مطمئنا به حضور آنها نیاز داریم و می توانند کمک کنند اما متاسفانه حضور دائمی ندارند و این کمی کار را برای ما سخت کرده است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب