خادم پیر: با بازی تدارکاتی می توانیم خودمان را محک بزنیم

ملی پوش واترپلوی ایران سطح آمادگی این تیم برای شرکت در رقابت های توسعه جهانی را در حد مطلوب توصیف کرد.

جعفر جدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری دانشجو نوشت:

 سهیل خادم پیر درباره سطح آمادگی تیم ملی در فاصله ۲۰ روز مانده به آغاز رقابت های توسعه جهانی واترپلو اظهار داشت: تقریباً یک ماه است که تمرینات را آغاز کرده ایم. در حال حاضر ۷۰، ۸۰ درصد آماده ایم و اگر به همین شکل به کار ادامه بدهیم، در زمان شروع فیناترافی به آمادگی کامل خواهیم رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی های دوستانه نیز از سوی فدراسیون در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق این برنامه، می توانیم خودمان را پیش از حضور در فیناترافی محک بزنیم.

این ملی پوش واترپلو درباره سطح توقع ملی پوشان از نتیجه ایران در مسابقات توسعه جهانی گفت: ما با برخی از این حریفان در سال های قبل روبرو شده ایم. البته این مساله به چند سال قبل برمی گردد و مطمئناً تیم ها تغییرات زیادی از آن زمان داشته اند و بنابراین اکنون شناخت کافی نداریم. با این حال تلاش زیادی کرده ایم و با توجه به میزبانی این تورنمنت، امیدواریم تا جام قهرمانی را در ایران نگه داریم.

خادم پیر در پاسخ به این سوال که “آیا در صورت موفقیت تیم، پاداشی در نظر گرفته شده است؟” عنوان کرد: خیر، هنوز خبری از پاداش نیست. اما مطمئنم فدراسیون تلاش خود را می کند که زحمات بازیکنان را بدون پاسخ نگذارد.”

او در پایان درخصوص سطح امکانات و برخی مشکلات در راستای آماده سازی گفت: امکانات در حد مطلوب نیست، اما بد هم نیست که بخواهیم ناراضی باشیم. ما شاهد تلاش شبانه روزی فدراسیون هستیم و بنابراین نمی توانیم از امکاناتی که در اختیارمان قرار گرفته، ناراضی باشیم. درباره مشکلات نیز باید بگویم که یکی از مسائل عمده ما سردی آب استخر است که امیدوارم این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب