خانبانان: امیدوارم قزاقستان را هم شکست دهیم

ملی پوش واترپلو ایران گفت: امیدوار هستم قزاقستان یکی از دو قدرت برتر آسیا را نیز شکست دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  حامد ملک خانبانان ملی پوش واترپلو ایران پس از کسب دومین پیروزی در بازی های آسیایی اظهار کرد: خدا راشکر از سد کره جنوبی گذشتیم تیمی که خیلی خوب شنا می کرد و در حمله و دفاع عالی بود. در ابتدای بازی در دفاع ضعف نشان دادیم اما هر چه گذشت بر جریان مسابقه مسلط شدیم و پیروز از آب بیرون آمدیم.

وی افزود: ما سه سال است که برای این مسابقات تلاش میکنیم. در این پنج ماه گذشته اردوهای مستمر و زیادی داشتیم و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

ملی پوش واترپلو ایران در ادامه با اشاره به دیدار بعدی با قزاقستان تاکید کرد: فردا قرعه استراحت داریم و باید تمرین کنیم اما پس فردا با قزاقستان دیدار می کنیم. قزاقستان نایب قهرمان و قهرمان ادوار مختلف بازی های اسیایی و یکی از قدرت های برتر این قاره است.
ملی پوش سرعتی واترپلو ایران تاکید کرد: آنالیزور و مربیان ما آن ها را ارریابی کرده اند و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم هم نتیجه بگیریم.

 
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: اردوی ترکیه زیر نظر جان اونسوی با کیفیت بالا در حال برگزاری است/ با نظر اونسوی دو شناگر به ارزروم اعزام شدند

رئیس کمیته فنی شنا در خصوص اردوی ترکیه ملی پوشان شنا ایران گفت: این اردو در شهر کوهستانی ارزروم ترکیه زیر نظر جان اونسوی مدیر فنی تیم‌ ملی شنا با کیفیت بالا درحال برگزاری است.