خانی: مزد زحماتمان را گرفتیم

بازیکن تیم ملی واترپلو اعتقاد دارد بازیکنان این تیم با حضور در فینال فیناترافی مزد زحماتشان گرفتند و اکنون باید با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ماموریتشان را به اتمام برسانند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، رسیدن به فینال فیناترافی کار با ارزشی بود که بازیکنان تیم ملی واترپلو از پس آن برآمدند و اکنون نوبت آن رسیده که این تیم با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای مسابقات را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

امیر حسین خانی درباره حضور ایران در فینال فیناترافی گفت: بازیکنان ایران در مسابقه با اتریش تلاش زیادی از خود نشان دادند و در نهایت نیز مزد زحماتشان را کسب کردند.
وی ادامه داد: همه ما تنها برای یک هدف در اردوی تیم ملی حضور داریم و آن هم قهرمانی در رقابت های فینا ترافی است.
وی افزود: رسیدن به فینال برای ما با ارزش است اما کارمان هنوز نیمه تمام باقی مانده و ان شا الله امروز کار را یکسره می کنیم.
خانی گفت: برای قهرمانی در این دوره از بازی ها هم قسم شدیم بنابراین با روحیه ای وصف ناپذیر امروز به مصاف اروگوئه خواهیم رفت.
بازیکن تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: امیدوارم هواداران به مانند دیدار با اتریش استخر ۹ دی را مملو از جمعیت کنند و با حمایت خود ما را در کسب عنوان قهرمانی یاری دهند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.