خاکبان: قبل از مسابقات جهانی نیاز به بازی تدارکاتی داریم

مربی سابق تیم ملی واترپلو جوانان ایران کسب نتایج مطلوب در مسابقات جهانی را در گرو برگزاری تمرینات فشرده و انجام بازی های تدارکاتی دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون،شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی زیر ۲۰ سال واترپلو ایران سومین مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که شهریور ماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می شود، از ۲۷ خرداد آغاز می کند.

دانیال خاکبان با اشاره به برگزاری ۲ اردوی قبلی که به صورت فشرده انجام شد، گفت: کمیته فنی در حال حاضر ۲۲ بازیکن را به اردوی سوم تیم ملی زیر ۲۰ سال دعوت کرده که طبق برنامه قرار است تمرینات از ۲۷ خرداد آغاز شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل امتحانات قرار داریم و اکثر بازیکنان تیم ملی دانش آموز یا دانشجو هستند به احتمال فراوان برخی از آنها با یکی دو روز تاخیر به تیم ملحق خواهند شد اما در نهایت سومین مرحله از تمرینات آماده سازی قطعاً از ابتدای تیر آغاز می شود.

وی افزود: به غیر از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی احتمال دارد ۳ بازیکن دیگر نیز به جمع ملی پوشان اضافه شوند تا تمرینات با حضور ۲۵ بازیکن زیر نظر کادر فنی تیم ملی کار خود را آغاز کند.

خاکبان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی واترپلو جوانان عنوان کرد: هنوز ترکیب کادر فنی تیم مشخص نیست و کمیته فنی قرار است به زودی کادر فنی تیم ملی را برای حضور در رقابت های جهانی قزاقستان معرفی کند.

مربی سابق تیم ملی واترپلو جوانان گفت: واترپولوئیست های جوان ایران برای اینکه بتوانند نتیجه قابل قبولی را در مسابقات جهانی به دست بیاورند کار بسیار سختی را در قزاقستان پیش رو دارند.

وی ادامه داد: کسب نتیجه در قزاقستان منوط به برگزاری تمرینات فشرده و البته تدارک دیدارهای دوستانه برای تیم ملی است ما اکنون باید فرصت را مغتنم بدانیم و از زمان باقی مانده برای آماده سازی تیم استفاده کنیم.

وی درباره وضعیت ایران در مرحله گروهی مسابقات جهانی قزاقستان گفت: ایران با تیم های مکزیک،آرژانتین،صربستان و استرالیا همگروه است که در این مسابقات اگر ما بتوانیم مکریک و آرژانتین را از پیش برداریم صعود به مرحله بعد را قطعی خواهیم کرد که در این صورت می توانیم برای کسب مقام های برتر تلاش کنیم.

خاکبان عنوان کرد: در حال حاضر نمی توانم پیش بینی کنم که ایران چه نتیجه ای را در این مسابقات می تواند به دست بیاورد اما این نکته را به خوبی می دانم اگر ما خواهان کسب نتیجه مطلوب هستیم باید سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهیم تا در نهایت به اهداف مورد نظر برسیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب