خشایار قره‌ضیاالدین: استعدادهای زیادی در ایران داریم

ملی‌پوش جوان واترپلو گفت: ما در ایران استعدادهای زیادی برای حضور در این رشته داریم که با کمی توجه کشف می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار قره‌ضیاالدین در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره تاثیرات حضورش در تیم ملی بزرگسالان واترپلو روی عملکرد شخصی‌اش، توضیح داد: از سال ۲۰۱۸ که عضو تیم ملی شدم آقای چیریچ تاثیرات مثبت زیادی روی من داشته‌اند. الان تیم جوانی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در مسابقات آینده موفق شویم.

او درمورد روند آماده سازی تیم‌ملی نیز گفت: ورزش ما چون یک رشته آبی است با ایجاد وقفه، یک مقدار مشکل پیش می‌آید. الان وضعیت در حال بهتر شدن است.

ستاره جوان تیم ملی واترپلو که مدال قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، درمورد حضورش در لیگ نیز گفت: ما با تیم پدافند بودیم و شرایط خوبی هم داشتیم، چرا که ۶ ملی‌پوش در ترکیب ما خضور داشتند. لیگ به صورت کوتاه مدت برگزار شد و با مشکلاتی که پیش آمد جایگاه سوم را به دست آوردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند خودش را به ترکیب فیکس تیم ملی برساند؟ تصریح کرد: یکی از خوبی‌های تیم‌ ملی ایران این است که از نظر چیریچ همه بازیکنان تاثیرگذار هستند. درواقع ترکیب فیکس به آن‌ معنا نداریم، اما من هم تلاش می‌کنم ضمن کسب رضایت کادرفنی فیکس تیم ملی شوم.

ضیاالدین درباره استعدادهای جوان تیم ملی واترپلو نیز گفت: به نظر من در ایران استعدادهای خوبی داریم و اگر یک‌ مقدار بیشتر به رشته‌های آبی توجه کنیم، استعدادهای بیشتری هم وارد این رشته ‌می‌شوند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب