خوشبخت: صعود کنیم ۱۰۰ درصد قهرمان می شویم

بازیکن تیم ملی واترپلو کشورمان ضمن ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان در اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های فینا ترافی تاکید کرد در صورت صعود ایران از گروه خود به مرحله بعدی بازی ها این تیم قهرمان خواهد شد.
سروش واعظی/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ کمتر از ۲۱ روز دیگر به آغاز رقابت های جهانی واترپلو (فیناترافی) باقی مانده و واترپولیست های ایران با شور و حرارت خاصی تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات دنبال می کنند.
نیما خوشبخت یکی از بازیکنان تیم ملی واترپلو که البته یکی از مهره های کلیدی ایران در این بازی ها به شمار می رود با ابراز رضایت از تمرینات تیم گفت: خوشبختانه تمرینات تیم ملی به صورت فشرده همه روزه در ۲ نوبت صبح و عصر زیر نظر مربیان و اعضای کادر فنی تیم برگزار می شود.
بازیکن تیم ملی واترپلو عنوان کرد: البته اعتقاد دارم اگر اردوهای فشرده به صورت متمرکز انجام نمی شد و بازیکنان در استخر سایر استان ها اردوی خود را دنبال می کردند وضعیت بهتر از این بود اما با این وجود اکنون نیز هیچ کمبودی از نظر امکانات احساس نمی شود و فدراسیون تمام امکانات خود را در اختیار ما قرار داده است.
وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این بازی ها بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و برای رسیدن به این هدف مطمئن باشید لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.
وی در توضیح گروه ایران در مسابقات فینا ترافی اظهار کرد: ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته است که در بین تیم های گروه اتریش و اروگوئه را می توان از جمله تیم هایی دانست که ممکن است برایمان خطرساز باشند هرچند که ما نیز تنها برای پیروزی در همه بازی ها به میدان می رویم.
خوشبخت درباره پیش بینی خود از مقام ایران در این بازی ها عنوان کرد: اظهار نظر در این مورد بسیار زود است اما به جرات می توانم بگویم اگر ما بتوانیم از گروه خود به عنوان تیم اول به مرحله بعدی بازی ها صعود کنیم مطمئن باشید قهرمان خواهیم شد.
بازیکن تیم ملی واترپلو ایران درباره آخرین وضعیت نظام وظیفه خود گفت: خوشبختانه فدراسیون اقدامات لازم را برای حل این مشکل انجام داده و مسئولان وزارت ورزش نیز حمایت های لازم را انجام می دهند، در نهایت امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانم با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهم.
خوشبخت با ابراز امیدواری نسبت به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فینا ترافی اضافه کرد: ایران میزبان این مسابقات است و ما باید از این امتیاز به نحو احسنت استفاده کنیم بنابراین همه بازیکنان تیم ملی تنها برای رفتن روی سکو و البته کسب طلای بازی ها تلاش می کنند.
بازیکن تیم ملی واترپلو ایران در پایان ضمن دلخوری از عدم توجه برخی مسئولان و البته رسانه ها به تیم ملی اظهار کرد: اگر زمان به عقب باز گردد هرگز واترپلو را انتخاب نمی کردم زیرا از برخی دوستان گله دارم، تمام عشق و زندگی من همین حرفه است اما در سال های اخیر رسانه ها و حتی مسئولان ارشد چندان به این رشته و بازیکنان آن بها ندادند البته وضعیت فعلی نسبت به گذشته با چرخشی ۱۸۰ درجه ای مواجه و بسیار بهتر از قبل شده است اما باز هم بازیکنان تیم نیاز دارند تا مسئولان و اصحاب رسانه را در کنار خود ببینند. می خواهم از روابط عمومی فدراسیون به دلیل تمام تلاش هایی که در این مدت انجام دادند تشکر و قدردانی کنم زیرا آنها خود را پل ارتباطی ما با رسانه ها قرار دادند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان بتوانند با انگیزه ای مضاعف به تمرینات خود بپردازند.

انتهای پیام
image_printپرینت مطلب