دانیال خاکبان: امیدوارم از واترپلو حمایت بیشتری شود

مربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران با اظهار خشنودی از کسب سهمیه جهانی گفت: امیدوارم حمایت های بیشتری از این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی 2015 فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مربی تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: سطح مسابقات این دوره بسیار بالا بود. تیم ها با تمام قوا شرکت کرده بودند. خدا را شکر تیم ایران توانست با هم دلی نتیجه قابل قبولی کسب کند و جهانی شود. تیم چین یکی از قدرت های اصلی این دوره از مسابقات بود که با هدایت پائولو مالارا برای کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازی ها  شرکت کرده بود. خوشبختانه ما توانستیم در این مسابقه بر این تیم قدرتمند غلبه کرده و پیروز میدان باشیم.

وی افزود: در آخرین بازی هم به مصاف تیم اندونزی میزبان مسابقات رفتیم و با ارائه یک بازی حساب شده این تیم را شکست دادیم و نائب قهرمانی ایران را تثبیت کردیم. خوشحالم که با کسب سهمیه جهانی به کشور بازمی گردیم.

دانیال خاکبان در پایان گفت: امیدوارم که پس از بازگشت به کشور شرایط طوری فراهم شود که این تیم بتواند با امکانات و حمایت های بیشتر و بهتر خود را برای ادامه مسابقات آماده کند. همچنین از پشتیبانی ریاست فدراسیون و هیات رئیسه نیز صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ