دایی تقی: طلای فینا ترافی همه خستگی ها را از بین می برد

مهدی دایی تقی سانتر تیم ملی واترپلو کشورمان در کنار میثم جعفری و پیروزخواه برای حضور قدرتمند در فیناترافی تمرین می‌کند و کسب مدال را تنها عامل رفع خستگی‌هایش می‌داند.

انسیه ورزنده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو،خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت:

مهدی دایی تقی از سختی‌های این مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت و اظهارداشت: حجم تمریناتمان بسیار زیاد است و باید در مدت زمان کوتاه خود را برای مسابقاتی حساس و سنگین آماده کنیم متاسفانه هنوز پزشک به طور تمام وقت سر تمریناتمان حاضر نمی‌شود و در طول چند ماه تمرین فقط ۲بار آن هم ساعات پایانی تمرین به استخر آمده است.

دایی تقی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن به زمان شروع مسابقات فیناترافی آیا از حجم برنامه ها و فشار تمرینات کاسته نشده است گفت: به هیچ عنوان از فشار تمرینات کم نشده البته این مساله را مربیان صلاح دانسته‌اند و باید آن‌ها در این مورد تصمیم‌گیری کنند ولی باید بگویم که تمام بازیکنان به خاطر وضع موجود خسته‌اند ولی چون هدف بالایی در سر دارند به آن‌هیچ توجهی ندارند و فقط تمرین می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه ما امسال اصلا تعطیلات نوروز نداشتیم و فقط تمرین کردیم ولی هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده‌ایم و به نظرم نداشتن بازی تدارکاتی علت وجود این مشکل است. ای کاش مسئولان نسبت به برگزاری بازی تدارکاتی در ایران اقدام می کردند. می گویند که شرایط برای اعزام تیم فراهم نشد من نمی دانم تیم ملی زیر ۱۲ سال شنا یا شیرجه را می‌شود اعزام کرد ولی تیم ملی واترپلو رده سنی بزرگسالان را نه!! با وجود داشتن تمرین زیاد ولی به خاطر نداشتن بازی تدارکاتی هنوز به هماهنگی لازم نرسیدیم.

سانتر تیم ملی واترپلو در ادامه اظهارداشت: در سال ۲۰۱۱ با تیم ملی در مسابقات فیناترافی که در عربستان برگزار شد شرکت کردم. تیم‌های قدرتمند و جویای نامی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند ما برای این که بتوانیم در تهران روی سکو برویم راه سختی را در پیش داریم. با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم های اروگوئه٬ اتریش از هم گروهان ما بسیار قوی هستند و بازی سختی مقابلشان در پیش داریم باید با انگیزه برای زدن یک گل و رسیدن به برد زحمت کشید.

دایی تقی گفت: متاسفانه بعضی برخوردها انگیز ه بازیکنان را کور می‌کند. ما روزهای ابتدایی تمرینات با روحیه بالا کار را شروع کردیم به طوری که میثم جعفری با داشتن مصدومیت و ۲ بچه با انرژی بالا به استخر می آمد ولی برخی رفتارها باعث شد تا دیگر از آن همه شور و هیجان در ساعات تمرین خبری نباشد. من سال‌هاست که عضو تیم ملی هستم ولی این اردو سخت ترین اردوی من در این مدت طولانی بوده است این در حالی است که من با همه بازیکنان رفیق هستم ولی نتوانستم با برخی رفتارها کنار بیایم به نظرم وجود چنین رفتارهایی باعث سرد شدن بازیکنان می‌شود اگر افراد می توانستند انگیزه اولیه بازیکنان را حفظ کنند به طور حتم با شور و هیجان بیشتری کار را دنبال می کردیم.

دایی تقی در خاتمه گفت: مشکلات و سختی ها در تمامی اردوها وجود دارد و باید با آن کنار آمد این صحبتها را نکردم که بگویم نمی توانیم در فیناترافی نتیجه بگیریم بلکه باید بگویم تنها مدال و سکو است که می تواند خستگی این اردوهای فشرده و سنگین را از تنمان خارج کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب