دبیر هیات شنای گیلان: امیدوارم موفقیت های واترپلو ادامه یابد

دبیر هیئت شنا گیلان در ارزیابی خود از شرایط واترپلو ایران گفت: باید انتخاب شایسته مربیان داخلی برای تیم های ملی واترپلو بزرگسالان و جوانان را به فدراسیون شنا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عباس سلیمی دبیر هیئت شنا گیلان در ارزیابی خود از شرایط واترپلو ایران اظهار کرد: من به اهالی ورزش واترپلو و فدراسیون شنا انتخاب خوب و بجای سیروس طاهریان و حمید شب انگیز را تبریک می گویم. با توجه به شرایط اقتصادی که داریم، انتخاب مربیان داخلی هم در سطح بزرگسالان و هم جوانان انتخاب های شایسته ای هستند که برای تیم های ملی در نظر گرفته شدند. این مربیان از سطح واترپلو ایران آشنایی کاملی دارند و بازیکنان را به خوبی می شناسند. در شرایط فعلی این مربیان می توانند خیلی موفق تر از مربیان خارجی در کشورمان فعالیت کنند و عملکرد مناسبی داشته باشند. متاسفانه مربیان خارجی در خیلی از ورزش های کشورمان با پول هنگفت وارد می شوند ولی کارایی لازم را ندارند. به سیروس طاهریان و حمید شب انگیز تبریک می گویم. امیدوارم درکارشان موفق و موید باشند.

دبیر هیئت شنا گیلان عنوان کرد: واترپلو ایران اخیرا حرکت روبه رشدی داشته است و موفقیت های خوبی هم کسب کرده است. ما میزبانی مسابقات جهانی توسعه واترپلو را برای اولین بار کسب کردیم. با این وضعیت من آینده خوبی را برای واترپلو ایران پیش بینی می کنم.

عباس سلیمی درباره صعود چهارپله ای واترپلو ایران در رنکینگ جهانی گفت: این پیشرفت نشان دهنده عملکرد خیلی خوب فدراسیون شنا است. فدراسیون در برگزاری مسابقات داخلی و اردوهای داخلی و برون مرزی در همه رده های سنی برنامه ریزی خیلی خوبی دارد. این نشان دهنده تلاش و درایت فدراسیون شنا است. مطمئن باشید هیچ تلاشی بی نتیجه نمی ماند. امیدوارم این اتفاقات خوب در شنا و شیرجه هم بیفتد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید در برگزاری اردوها مصمم تر عمل کنیم. به نظر من باید اردوهای تدارکاتی داخلی و برون مرزی را بیشتر کنیم. با کشورهای صاحب نام در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو اردوهای مشترک داشته باشیم تا مسیر پیشرفت ما هموارتر شود.

سلیمی بیان کرد: ما بازیکنان مستعدی در تمام استان ها داریم. آرزو دارم که از استان گیلان بتوانیم بازیکنان خوبی را به تیم ملی واترپلو معرفی کنیم. در این دوره بازیکنی از گیلان به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی در آسیا و موفقیت در مسابقات جهانی توسعه واترپلو شاهد اتفاقات خیلی خوبی در این رشته باشیم.

او در پایان گفت: می دانم که مشکلات مالی در جامعه ما و به خصوص در ورزش و فدراسیون شنا وجود دارد. امیدوارم شنا، شیرجه و واترپلو به جایگاه های بالاتر از این هم برسند و سال جدید، سال شکوفایی این سه رشته باشد. مسئولین فدراسیون برای ورزش کشور خیلی زحمت می کشند. باید از زحماتشان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب