دربی نفتی ها برای رسیدن به مرحله پلی آف

مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو بازی معوقه در زنجان و گچساران به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری دو بازی معوقه از هفته اول دور برگشت بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو، بازی های مرحله مقدماتی به پایان می رسد. بعد از برگزاری این دو مسابقه، تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص می شود.

در زنجان تیم شهید شهبازی میزبان فولاد مبارکه سپاهان است. سپاهانی که در رده دوم جدول قرار دارند، پیش از این صعودشان به جمع چهار تیم راه یافته به مرحله حذفی قطعی شده است. نماینده اصفهان می خواهد دست پر از زنجان برگردد و جایگاهش را در رده دوم محکم تر کند. از سوی دیگر شهید شهبازی نیز که با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و خیالش از بابت صعود راحت است، می خواهد از امتیاز میزبانی استفاده کند و بازی را به نفع خود به پایان برد.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۹۳/۱۱/۳) در زنجان برگزار می شود. نادر غفوری و حامد دایی تقی داوران این مسابقه هستند و مجید نقاشلو به عنوان ناظر در استخر محل مسابقه حضور خواهد یافت.

دیگر بازی حساس معوقه از هفته اول دور برگشت بین تیم های نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه برگزار می شود. نفتی ها در حالی دربی را برگزار می کنند که پیروزی هر تیم باعث صعود آن به جمع چهار تیم برتر و حذف دیگری می شود. نفت امیدیه که با تغییراتی در کادر فنی همراه شده است، امید دارد تا با پیروزی و یا تساوی در این دیدار به مرحله پلی آف صعود کند. از سوی دیگر شاگردان جوان وحید رضایی چاره ای جز برد ندارند. گچسارانی ها با برد مقابل نفت امیدیه با این تیم هم امتیاز می شوند و با تفاضل گل بهتر در مجموع دو بازی رفت و برگشت نسبت به امیدیه صعود می کنند.

این دیدار هم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه (۹۳/۱۱/۳) در گچساران برگزار می‌شود. کار قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا محمدی و امیر آذرخش است. کار نظارت بر این دیدار را هم محمدهادی بیک انجام می دهد.

 

برنامه بازی های عقب افتاده هفته اول دور برگشت:

شهید شهبازی زنجان- فولاد مبارکه سپاهان؛ روز جمعه (۹۳/۱۱/۳)- ساعت ۱۵:۰۰- زنجان

نفت و گاز گچساران – نفت امیدیه؛ روز جمعه (۹۳/۱۱/۳)- ساعت ۱۵:۰۰- گچساران

 

 

جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته پنجم دور برگشت:

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۹ ۸ ۰ ۱ ۱۱۲ ۶۱ ۵۱+ ۱۷
۲ فولاد مبارکه سپاهان ۹ ۷ ۲ ۰ ۱۰۸ ۷۹ ۲۹+ ۱۴
۳ شهید شهبای زنجان ۹ ۴ ۲ ۳ ۸۱ ۷۱ ۱۰+ ۱۱
۴ نفت امیدیه ۹ ۳ ۵ ۱ ۷۴ ۹۳ ۱۹- ۷
۵ نفت و گاز گچساران ۹ ۲ ۶ ۱ ۷۲ ۸۴ ۱۲- ۵
۶ چوکا تالش ۹ ۰ ۹ ۰ ۲۰ ۷۹ ۵۹- ۰

 

انتهای پیام

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

۲۵ بازیکن برای دور دوم تمرینات تیم ملی واترپلو به منظور آمادگی رقابتهای انتخابی جهانی دعوت شدند/ حضور جوانان در کنار بزرگسالان 

سرمربی تیم ملی واترپلو، ۲۵ بازیکن را برای دور دوم تمرینات آمادگی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهانی ( تورنمنت آستارا خان) دعوت کرد.