درد مشترک واترپلوئیست‌ها

واترپلوئیست‌های کشورمان در حالی خود را برای حضور در فیناترافی آماده می‌کنند که همه آن‌ها از برخی بی توجهی ها ناراحت هستند.

انسیه ورزنده

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، باشگاه خبرنگاران نوشت:

تیم ملی واترپلو ایران خود را برای حضور در مسابقات فیناترافی آماده می‌کند با توجه به اهمیت این رقابت‌ها ملی‌پوشان با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند و تمام سختی را به جان خریده تا با نتیجه خوب میهمانانشان را بدرقه کنند.

با هریک از ملی‌پوشان که صحبت می‌کنی آن‌ها هریک به نوبه خود با وجود مشکلات و مسائل شخصی مختلف در تمرینات به طور مستمر حاضر می‌شوند ولی به خاطر رسیدن به هدف بالای خود هیچ یک از این سختی‌ها را نمی‌بینند و پر قدرت کارشان را ادامه می‌دهند اما تمامی آن‌ها یک درد مشترک دارند و آن‌هم عدم حضور مسئولان ورزش بر سر تمرینات آن‌هاست.

در وهله اول شاید خنده‌دار باشد که یک ملی‌پوش هیچ یک از سختی‌های کارش را نمی‌بیند و فقط به دنبال آمدن حتی یک مقام مسئول از وزارت خانه و یا آکادمی در استخر باشد اما اگر به عمق ماجرا پی ببرید متوجه می شوید که آن‌ها نمی‌خواهند با رشته ورزشی‌شان که سال‌ها عمر و جوانیشان را در آن سپری کرده‌اند همانند طفل سر‌راهی برخورد شود و حداقل یکی از رجال ورزشی کشور برای بازدید از تمرینات آن‌ها به استخر ۹ دی تهران بیاید و از نزدیک شاهد تلاش آن‌ها باشد.

حال نگارنده هم به نوبه خود نمی‌داند که چرا مسئولان کلان ورزش کشور از آمدن به استخر ۹ دی ممانعت می‌کنند. این حرکت در دوران وزارت گودرزی در ورزش باب شده که در روزهای ابتدایی آغاز تمرینات تیم ملی در هر رشته ورزشی یکی از مقام‌های مسئول به محل تمرین تیم رفته و از نزدیک در کمترین زمان با ملی‌پوشان دیدن و به سرعت هم محل را ترک می‌کند. خیلی خوب می شود که ما هم بدانیم چرا با وجود پیگیری‌های زیاد مطبوعاتی‌ها٬‌ مسئولان فدراسیون شنا٬شیرجه و واترپلو٬ ملی‌پوشان و… هنوز هیچ اتفاقی در این مورد صورت نگرفته است!!!

انتهای پیام
image_printپرینت مطلب