در جلسه کمیته فنی واترپلو چه گذشت؟

اعضا کمیته واترپلو تصویب کردند که در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تنها می تواند از تعداد ٣ نفر بازیکنان یک رده سنی پایین تر بهره ببرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در جلسه کمیته فنی واترپلو پیرامون پنج محور اصلی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین تصویب شد که در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تنها می تواند از تعداد ٣ نفر بازیکنان یک رده سنی پایین تر بهره ببرد.

بنا به اعلام کمیته واترپلو پنج موضوع محوری جلسه به شرح زیر است:
١- تشکر از آقای عربدوست به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و میزبانی مناسب از تیم ملی در شهر زنجان مصادف با ماه مبارک رمضان

٢- توضیحات آقای بیک راجع به اینکه تیم های استان خوزستان تا تسویه حساب کامل با بازیکنان فصل های قبل خود اجازه شرکت در مسابقات مذکور را ندارند و همچنین مقرر گردید مسابقات لیگ در تاریخ ١/٨/٩٢ لغایت ٣/٨/٩٢ پس از مراجعت تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران از مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود.

٣- مقرر گردید در مسابقات رده سنی واترپلو کشور هر تیم شرکت کننده تعداد ٣ نفر از یک رده سنی پایین تر می تواند استفاده کند و فقط یک رده پایین تر، برای مثال در مسابقات ١۵-١۶ سال قهرمانی کشور فقط سه بازیکن از رده سنی ١٣-١۴ سال می تواند استفاده کند نه از ١١-١٢ سال بدیهی است در دستورالعمل ارسالی فدراسیون این موارد با درج تاریخ تولد به سرپرست محترم برگزاری مسابقات و هیات های شرکت کننده در مسابقات اعلام می شود.

۴- تصمیم گرفته شد نامه ای بر اساس تعیین مسئولین کمیته واترپلو استان های مختلف کشور تهیه و به استان ها ارسال گردد تا کمیته فنی واترپلو بتواند با یک شخص خاص در استانی خاص ارتباط برقرار کرده و تصمیمات کمیته فنی از این طریق در استان مربوطه انجام شود.

۵- سرپرست مسابقات ١٣-١۴ سال که در دهه اول مهرماه در ارومیه برگزار می گردد با نظر اکثریت آراء آقای منصور گروسی و همچنین سرپرست فنی مسابقات آقایان بیک و محب به عنوان خبره ورزشی و استعداد یاب فدراسیون به این مسابقات اعزام گردند، بدیهی است طبق سنوات گذشت حق الزحمه سه بزرگوار از طریق هیات برگزار کننده پرداخت می شود.
۶- در مورد رتبه بندی داوران مقرر گردید داوران واترپلو طبق قوانین فینا به صورت، داور، داور ملی، داور بین المللی رتبه بندی گردند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تیم ملی واترپلو عازم بلگراد شد/ ارد‌و و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های ملی صربستان و هلند

تیم ملی واترپلوی ایران با ترکیبی از جوانان و بزرگسالان  که در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانیآسیا و انتخابی جهانی قرار دارد، عازم بلگراد صربستان شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های آبی؛ تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی ده روزه در بلگراد، با تیم‌های ملیزیر ۲۱ سال صربستان و هلند اردوی مشترک و بازیهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد. بنا به گفته‌ی مهدی ‌‌پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو، این تیم پس از برگزاری اردوی پنج هفته‌ای با حضور ۲۷ تیم،اکنون با ۱۸ بازیکن عزم صربستان شده است.  تیم ملی واترپلوی ایران، بهمن ماه سال جاری در چین، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی را پیش رو خواهدداشت. برای مسابقات جهانی علاوه بر سنگاپور میزبان مسابقات، دو  تیم برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان رابدست می‌آورتذ. تیم ملی واترپلو پس از بازگشت اردوی صربستان بعد از استراحت چند روزه مجددا برای آمادگی در راستای حضور دررقابتهای قهرمانی آسیا تمرینات خود را دنبال خواهد کرد. چند بازی تدارکاتی دیگر تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در برنامه‌های این تیم قرار دارد. اسامی بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی واترپلو به شرح زیر است:  ۱.مهدی یزدانخواه ۲.حامدکریمی ۳.پیمان اسدی ۴.امین قویدل ۵.مهدی برزگری ۶.علیرضا مهری ۷.امیر عطا خزایی ۸.خشایار ضیاالدین ۹.امید اقایی کریم ۱۰.فربد صبوری ۱۱.امیر رضا جلیل پور ۱۲.اشکان ایرانپور ۱۳.علی شعبانیان ۱۴.مهرصاد ادهم ۱۵.آرمان شمس ۱۶.عرفان صدرنیا ۱۷.امیرحسین امیریان ۱۸.مهراب گلستانی سرمربی مهدی پنام تاش مربی امیر هوشنگ همراهی سرپرست سیروس طاهریان مدیر فنی  دیان میلاکوویچ