دستورالعمل مسابقات لیگ برتر واترپلو بررسی شد/ ارائه گزارش مسابقات واترپلو کاپ آسیا

در ششمین نشست کمیته مشورتی واترپلو دستورالعمل مسابقات لیگ برتر واترپلو در سال ٩١ مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این نشست که با حضور نادر غفوری، سرپرست کمیته مشورتی واترپلو و اعضا این کمیته شامل ؛ داوود رضا سلطانی، کامبیز رخشانی مهر، امیر عباس اکبر نژاد، محمد جواد پذیرفته، حمید شب انگیز، علی گرامی و امیر هوشنگ همراهی (دبیر کمیته) برگزار شد، دستورالعمل بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو در سال ٩١ پس از بحث و تبادل نظر تدوین و مورد تصویب قرار گرفت. در این نشست همچنین قانون نقل و انتقالات لیگ واترپلو و نحوه اجرای آن در فصل جدید مسابقات بررسی شد.

ارائه گزارش کامبیز رخشانی مهر مربی تیم ملی واترپلو بزرگسالان از مسابقات واترپلو کاپ آسیا درکویت که با کسب عنوان سومی تیم کشورمان همراه بود از دیگر موضوعات این نشست بود.

در جلسه کمیته مشورتی واترپلو همچنین اعضا در خصوص انتخاب مربیان و کادر فنی تیم های ملی جوانان و نوجوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات و گزینه هایی در این زمینه بررسی شد که قرار است در نشست های آینده در این زمینه تصمیم گیری شود.

image_printپرینت مطلب

برگزاری مسابقات شنای بزرگسالان در چهارم مرداد

کمیته شنا پیشکسوتان در نظر دارد یک دوره مسابقات شنا بزرگسالان تحت عنوان (جام خلیج فارس) در رده سنی بالای ۲۵ سال روز پنجشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار کند.