دلاوران واترپلو به کشور بازگشتند

کاروان واترپلوی ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی آسیا در بازی های آسیایی ساحلی تایلند، بامداد امروز (دوشنبه) در میان استقبال پرشور مسئولین و دوستداران این رشته ورزشی به کشور باز گشت.

به  گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بامداد امروز (دوشنبه) فرودگاه امام خمینی شاهد حضور جمعی از علاقه مندان رشته ورزشی واترپلو بود که برای استقبال از مردان ملی پوش ایران به فرودگاه رفته بودند. مردان واترپلوئیست ایران در بازی های آسیایی ساحلی تایلند غرورآفرین ظاهر شدند. ملی پوشان در این مسابقات گردن آویز نقره را کسب کردند  و در میان استقبال مسئولین فدراسیون شنا، اصحاب رسانه و جمعی از خانواده و دوستداران این رشته ورزشی وارد خاک میهن شدند. کاروان واترپلو ایران به همراه تیم های کبدی و دو و میدانی از بازی های ساحلی پوکت به میهن بازگشت.

ملی پوشان با دریافت دسته های گل از پله های فرودگاه پایین آمدند و با  انداختن یک عکس یادگاری سفر پرافتخار خود را به پایان رساندند.

تیم ملی واترپلو ایران در این مسابقات با امتیاز برابر و برحسب تفاضل گل پس از قزاقستان به نشان نقره دست یافت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.