دیدار رئیس هیأت شنای اصفهان با مسئولان شهرداری و بازگشایی استخر فلاورجان

دکتر خلیلیان با مدیرعامل سازمان طراحی و مهندسی شهرداری اصفهان در هیات شنا دیدار کرد و استخر شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان امروز (دوشنبه) مجددا بازگشایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شناف شیرجه و واترپلو و به نقل از روابط عمومی هیأت شنای اصفهان،  احمد رضایی مدیرعامل سازمان طراحی و مهندسی شهرداری اصفهان با حضور در هیات شنا استان اصفهان با دکتر مهرزاد خلیلیان رئیس این هیات پیرامون رشته های شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان به گفتگو پرداخت.

در ادامه برنامه های امروز استخر شهدای ورزشکار شهرستان فلاورجان امروز با حضور مسعود جابرزاده، علی عرب شریفی، بیژن شب انگیز و نعمت الله اکبری دبیر، مشاور، مدیر مدرسه تخصصی شنا، شیرجه و واترپلو و بازرس هیات شنای استان اصفهان، اصغر هدایت و سید ناصر موسوی فرماندار و نماینده مردم شهرستان فلاورجان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان و مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان بازگشایی و دوباره آماده سرویس دهی به مردم این شهرستان شد.

در مراسم بازگشایی اصغر هدایت، سید ناصر موسوی و محمد سلطان حسینی پیرامون بازگشایی مجددا این استخر توضیحاتی را ارائه دادند.

کلنگ این استخر در سال ۱۳۷۸ به زمین خورده شد و در سال۱۳۸۴ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۸۹ به دلیل تعمیرات تعطیل شد و امروز دوشنبه ۹ آذرماه دوباره راه اندازی شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب